środa, 14 stycznia 2015

Wyniki rozdania

Witam,

Bardzo dziękuję Wam za troskę i miłe maile. To, że zniknęłam z blogosfery, to wypadkowa kilku wydarzeń. Te z Was, które są ze mną od jakiegoś czasu wiedzą, że nakłada mi się praca, szkoła w weekendy oraz wychowanie Helenki i chyba najważniejsze- jakiś czas temu zepsuł mi się laptop. Paradoksalnie- to jedna z lepszych rzeczy jaka mogła mi się wydarzyć !

Nie zdawałam sobie sprawy, ile czasu uciekało mi przy przeglądaniu ulubionych stron w internecie ! W związku z "nadwyżką czasu" wróciłam do rzeczy, które uwielbiam, a na które brakowało mi czasu, np. czytanie książek. Postanowiłam sobie, że laptop zakupię dopiero na kolejny semestr, czyli w okolicy marca. Do tego czasu korzystać będę z laptopa K. oraz laptopa firmowego (jedynie maile). Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w tym "doświadczeniu".

Nie przedłużam już !



 Miło mi ogłosić, że szczęściarą jest:

Gratulacje ! Czekam na maila z adresem dostawy.

Pozdrawiam,
Magdalena

27 komentarzy:

  1. Karolina gratuluję wygranej <3 nagroda świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że już jesteś :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, a to zaskoczenie! Zrobiłaś mi mega niespodziankę! Dziękuję :) Strasznie się cieszę! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zapraszam do siebie na konkurs: http://trifleslife.blogspot.com/2015/01/i-konkurs-na-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Mi rowniez szykuje sie komp do naprawy (ajc tydzien, dwa bez ;)), zatem, jak mi sie uda i ja bede korzystala z firmowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :)
    paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka, mam prośbę, mogłabyś opisać tonacje tych korektorów z collection? Bo chciałam kupić jedynkę ale boje się że bedzie za różowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej !
      Kupiłam 1 i 2. Teraz uwaga ! O ile dwójka lepiej wygląda chwilę po nałożeniu, to z czasem "ciemnieje". Jedynka chwilę po nałożeniu wygląda jakby była za jasna, ale z czasem odrobinę ciemnieje i wygląda super.
      Konsystencja korektorów i krycie świetne, więc szczerze polecam.

      Jeżeli chcesz, mogę Ci wysłać swoją "2", bo jeszcze się jej nie pozbyłam, Odezwij się na maila :)

      Usuń
    2. Właśnie napisałam, nie moge doczekać sie odpowiedzi ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...