sobota, 6 grudnia 2014

Mój Mikołaj był ślepy i głuchy albo.... byłam grzeczna :D

Witajcie Kochane,

Co tu dużo mówić. Mój Mikołaj był... albo ślepy, albo głuchy... albo byłam bardzo grzeczna w tym roku, bo.... w bucie zobaczyłam...



To co mnie utwierdziło w przekonaniu, że Mikołaj pomylił się co do mnie była karta 16 GB, obiektyw 50 mm i urocza torba...

Rozpływam się (dodam jeszcze, że sama zamówiłam sobie do buta placentę x2) !

Korzystając z okazji, zapraszam na rozdanie <KLIK>:



Był u Was Mikołaj ?


Buziaki,
Magdalena

15 komentarzy:

  1. O przydałby mi się taki aparat :) Super prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, takie cudo na Mikołajki to chyba rzadkość ;) pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo wręcz przeciwnie. Byłaś bardzo niegrzeczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki slepy i gluchy Mikolaj i do mnie moglby zawedrowac ;D Swietny prezent, zycze wielu cudownych chwil z nowym aparatem :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Ewo ! :)

      Jeszcze nie miałam okazji by bliżej przyjrzeć się wszystkim opcjom! :) Jest trochę skompilowany :)

      Usuń
  5. Mój Mikołaj jeszcze do mnie idzie! :D Nauczka, żeby nigdy nie robić zakupów na ostatnią chwilę :) A Twój Mikołaj był szczególnie hojny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to.... rok temu modliłam się by prezenty doszły na czas :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę bogatego Mikołaja. Mój przyniósł mi jedynie słodycze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również przyniósł mi słodycze :D:D:D:D:D:D

      Usuń
  7. Wspaniały prezent! Czekamy na zdjęcia próbne z Helenką :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...