wtorek, 23 grudnia 2014

List do Mikołaja 2015 r.

Drogi Mikołaju !

Hipokryzją jest pisanie listu do Ciebie, bo dobrze wiesz jak bardzo nie przepadam za świętami... ale co tam. Jeżeli nie uda Ci się przynieść wszystkiego, to się nie martw - niedługo mam urodziny : ]

1) Wieczne pióro WATERMAN CARENE:



 ... lub wieczne pióro WATERMAN EXCEPTION SLIM LAKA:

  
2) Błękitna koszula POLO RALPH LAUREN:


 

3) Coco Chanel Mademoiselle EDP - 100 ml
  

 4)  London Burberry EDP:

  
5) Diamentowe kolczyki w żółtym złocie (takie jak poniżej):

[źródło : Internet]

6) Uroczy nocny zestaw LingaDore:


7) Spódniczka do pracy Expresso Lance:

8)  Bluzka Rene Derhy NABUCCO:




9) Imprezową minispódniczkę lub sukienkę: 

GUESS MARTINES:

MISS SELFRIDGE:
 
Napisałyście już swoje listy ?

Buziaki,
Magdalena

14 komentarzy:

  1. Trochę późno z tym listem :D Ale może akurat znajdziesz coś co sobie wymarzyłaś :) Tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam niespodzianki, więc nie piszę listów :P A moi bliscy są świetni w roli Mikołajów, zawsze dają mi cudowne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :D
      U mnie zazwyczaj Mikołaje nie trafiają w me gusta :D

      Usuń
  3. Gdzie Ty takiego bogatego Mikołaja znajdziesz? :-D chyba musiałas być baaardzo grzeczna :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makapaka - Mikołaja już znalazłam :D

      W tym roku (tradycyjnie) byłam bardzo niegrzeczna :)

      Usuń
  4. To prawda. Bardzo drogie prezenty :-D Mąż chyba dużo zarabia :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajowe rzeczy :) Moja lista byłaby podobna :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikołaj się spisał? :-) Dawno nie było włosowej aktualizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj spisał się wspaniale :D

      Włosowa aktualizacja... Mój fotograf nie jest wystarczająco cierpliwy :)

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że Mikołaj spisał się na medal i przyniósł pod choinkę to co chciałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lista życzeń bardzo bogata :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...