wtorek, 9 grudnia 2014

Kosmetyki z DM część 2 / 200-tny post ! / Trochę o weekendzie

Witajcie,

Mój weekend wyrwany był z rzeczywistości ! W sobotę uczestniczyłam w SpaceFest! Za sprawą kuzynów mojego K., którzy dali świetny koncert, spędziliśmy nieco psychodeliczny, ale i miły wieczór :)

The Enters (kuzyni K.):

 
Jednak największe wrażenie zrobił na mnie SNOWID. Widziałam go chwilę przed występem: twarz pomalowana na czarno, wygląd nordycki, ubrany jedynie w czarne kalesony, zapleciona w warkocze broda, przerzucone przez ramię futro czegoś i lekki stres na twarzy. Na jego występ poszliśmy 10 minut spóźnieni, i doznaliśmy szoku... Ten facet zdążył porwać publiczność ! Uwielbiam takich charyzmatycznych świrów. Image i teksty piosenek wymiatają. Czułam się jak na haju ;] 

... to mój 200-ny post !

Ale wracając do wątku głównego. Dziś chciałabym opisać Wam swoje wrażenia na temat kosmetyków z DM. Swoje spostrzeżenia na temat masek opisałam Wam w tym poście --> KLIK.

Muszę przyznać, że bardzo polubiłam się z produktami z DM. Żałuję, że dna dosięgły kolejne:

1) Alverde Color-Glanz Lindenblute Cranberry (żurawina i kwiat lipy)

To co mnie odżywce najpierw urzekło to piękny zapach ! Uwielbiam go ! Działanie miała powyżej przeciętne. Przyczepię się do dociążenia, którego mi zabrakło, ale po oleju radziła sobie doskonale. Niewygórowana cena to niewątpliwie kolejny atut. Żałuję, że Alverde/Balea nie są dostępne w Rossmannie. Zakupiłabym ponownie.

2) Krem do stóp Balea

Ten produkt totalnie mnie zauroczył ! Moje stopy pokochały jego działanie. Cieniutka warstwa idealnie nawilżała moje stopy. Jeden z najlepszych kremów do stóp (ze zbiory kremów, których używałam), a na taki komplement ciężko sobie zasłużyć.

3) Olejek Alverde dzika róża i rokitnik

Produkt, z którego zadowolona jestem najbardziej z całych zakupów w DM. Moje włosy bardzo polubiły jego działanie. Cieszę się, że wzięłam dwie sztuki (choć druga butelka powoli sięga dna :[ ). Zapach ma genialny. Pompka dozuje odpowiednie do olejowania porcje oleju.

Rozumiem szał w blogosferze na produkty z DM. Jeśli nie wybiorę się na zakupy do sąsiadów, to pewnie skorzystam z allegro, by ponownie je zakupić.

Zapraszam na rozdanie  <KLIK>:


Używałyście produktów z DM ? Jak minął Wam weekend ?

Buziaki,
Magdalena

10 komentarzy:

  1. Ja uzywam kremu do stop Fusswohl, rowniez 10% Urea i jest rewelacyjny :-) pewnie ten Balea rowniez przypadlby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ten weekend będę w DMie więc na pewno zrobię jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kosmetyki Balea i Alverde. Ten krem do stóp miałam i świetnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, tej odżywki alverde akurat nie miałam, a kusi, kusi nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten olejek mnie kusi :) W wakacje pewnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu pewnie skończę drugą butelkę... ubolewam :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...