niedziela, 21 grudnia 2014

Garść nowości / dlaczego nie cieszę się na nadchodzące święta / Manicure 7 dni na paznkociach

Witajcie,

Ten rok jest wyjątkowy jeżeli chodzi o mój nastrój świąteczny. Zazwyczaj prezenty miałam spakowane  już w listopadzie. To, u kogo spędzimy Wigilię (rodzice czy teściowie) jasne było już od października. Sukienka wyprasowana tydzień wcześniej, manicure dzień przed. Choinka tydzień przed Wigilią ubrana (ta u rodziców, bo do swojej jeszcze nie dojrzałam)......a w tym roku... NIC. Zero radości na myśl o nadchodzących świętach. Zupełnie nie czuję klimatu... Nawet  nie wypisałam urlopu na okres międzyświąteczny. Myśl o zakupach w centrum handlowym przyprawia mnie o atak paniki ;] Nie wiem co się ze mną dzieje. Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się poczuć 'magię świąt'...ale dość marudzenia. 

Jakiś czas temu w moje ręce wpadło kilka kąsków z Zalando :

1) Sukienka do pracy (szary mundurek :))- OASIS Tweed


2) Kolejna sukienka do pracy- VILA VIFABRICE, tyle że na lato. Skusiła mnie %.


3) Koszulka pod sukienki z Triumph... Okazało się, że to bielizna MODELUJĄCA. Nie miałam pojęcia zamawiając, ale nie chciało mi się bawić w zwroty. Muszę przyznać, że przez to, że jest taka przylegająca jest mi cieplej :)


4) Kolejna sukienka - Little Mistress:


I jeszcze jedna perełka - szminka Chanel Rouge Allure :

Wybrałam klasyczną czerwień (z odrobiną pomarańczy). 

###

Poniżej coś, bez czego nie wyobrażam sobie manicure, czyli odtłuszczacz. Może z lenistwa,  może z wygody, a może z braku czasu, nie lubię malować paznokci, ale lubię gdy są wymalowane. Wypracowałam sobie z czasem zestaw, który pozwala mi utrzymywać manicure przez 7 dni ! W kolejnych postach pokażę Wam krok po kroku jak maluję paznokcie, tym czasem 'zdenkowany' odłuszczacz:

 

###

Tradycyjnie już zapraszam na rozdanie <KLIK>:


To tyle na dzisiaj.
Czujecie już święta ? 

Buziaki,
Magdalena

17 komentarzy:

  1. Szminka Chanel Rouge Allure - no świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta szara i granatowa sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szara to zwyklaczek do pracy, granatowa czeka na okazję :)

      Usuń
  3. Lacze sie w bolu, Swiat nie czuje i ze wszystkim jestem w tyle. Ta pierwsza sukienka rewelacyjna :) Ciekawi mnie Twoj sposob na paznokcie, bo mam podobne podejscie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta spędzę w gościnie, więc nie muszę się martwic o wszystko sama :)
      Sposób na paznokcie to mix podpatrzonych u paznokciomaniaczek trików :)

      Usuń
  4. śliczne sukienki :) szczególnie ostatnia.
    ja też w tym roku jakoś nie czuję tych świąt..za oknem prawie wiosna i jakoś tak bez szału :p
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj, to i nawet gorzej - jesień .... Mam wrażenie, że jest październik :)

      Usuń
  5. Powiem Ci, że rzadko kiedy czuję magię świąt I już jakoś do tego przywykłam ;)
    Odtłuszczacza nigdy nie miałam, ale możliwe, że się kiedyś pokuszę o coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzę o szmince Chanel !

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienki są śliczne!
    ja w tym roku też nie czuję świąt :( pracuję w wigilie i cały okres między świąteczny :( do tego pogoda do kitu, jakieś zmartwienia więc kompletnie nie cieszą mnie święta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się dzisiaj poczuć święta gdy szukałam prezentów, a potem je pakowałam :) Uwielbiam pakowanie :)
      Trzymam kciuki, abyś również poczuła 'magię' :)

      Usuń
  8. Super łupy :-D Ciekawi mnie ten odtłuszczacz, bo nigdy nie miałam produktu tego typu :-D i czekam na post o pazurkach ;-D
    Wesołych świąt kochana :-* poczuj tę magię :-D <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...