sobota, 15 listopada 2014

Wishlist 15.11.14


1. Torebka M. Kors



2. Kozaki KAZAR- nie jestem pewna co do modelu, ale chodzi mi o klasyczne, czarne kozaki, najlepiej na słupku.



3. Wieczne pióro Waterman - oba modele są piękne <3

CARENE:

EXCEPTION SLIM LAKA:

4. MAC. 
Jestem MAC-maniaczką. Gdy tylko będę miała okazję, to w moje ręce wpadną:
a) Puder blot powder pressed - niestety nie wiem w jakim odcieniu (chyba medium)


b) Korektor pod oczy Pro longwear NC20


5. Koszula :
a) błękitna Polo Ralph Lauren błękitna


b) różowa Hilfiger Denim


6. Sprawa do mikołaja - lustrzanka (Nikon ?)


7. Lakiery Essie - wejdę do SP/Hebe i wybiorę kilka odcieni. Zazwyczaj spontanicznie kupuję kolejne lakiery Essie.

8. Tatuaż - muszę znaleźć odpowiedni salon. Dziurka od klucza na karku, a klucz........

źródło: sieć


9. Coco Chanel Mademoiselle EDP - 100 ml - to zdecydowanie mój ukochany zapach. Zostało mi odrobinę na dnie.
[źródło] 

10. London Burberry EDP - używałam w liceum. Ostatnio poczułam na koleżance i wspomnienia wbiły mnie w ziemię.

[źródło]


Pochwalicie się swoją wishlistą ?

Buziaki,
Magdalena

19 komentarzy:

  1. Twoja lista jest bardzo imponująca;) Ja bardzo bym chciała dostać na święta masę pysznych pierników;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie jest świąteczna lista :D:D:D
      Pierniki są przepyszne :)

      Usuń
  2. korektor z MAC jest naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupuj korektora z maca! pieniądze wyrzucone w błoto :( pod oczami wygląda tragicznie ;( widoczny, wchodzący w zmarszczki! to najgorzej wydane 77 złoty mojego życia! tępy, nie da się rozcierać! nie wiem skąd tyle pozytywnych opinii! przestrzegam, bo szkoda tak dużej kwoty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebke, kozaki i koszule rowniez bym chetnie przygarnela ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. a kluczyk gdzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziurka na karku, zaś kluczyk muszę jeszcze przemyśleć ;)

      Usuń
  6. Fajna lista "muszę mieć" :D Mi się marzy porządna brązowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak ! :) Mam słabość do brązowych butów i torebek :)

      Usuń
  7. Jesteś piękną i mądrą kobietą. Uwielbiam Twoje wishlisty, chociaż na wiekszość z tych rzeczy nie będzie mnie stać :-) Inspiruje mnie sposób w jaki o siebie dbasz i często oglądam zdjęcia, gdyż motywują mnie do ciężkiej pracy nad sobą (urodziłam synka i ważę teraz 80kg :-(). Szkoda tylko, że jest ich tak niewiele. Isska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, to jeden z cieplejszych komplementów jakie ostatnio otrzymałam :)

      Usuń
  8. Uwielbiam Twój blog i codziennie zerkam czy pojawił się nowy post (gotowa do kolejnych zakupów :D) :-) Niestety chyba jesteś bardzo zabiegana i rzadko tu zaglądasz. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...