wtorek, 9 września 2014

Prośba o radę - co kupić w DM ?

Dziewczyny !!!


W poniedziałek w pracy otrzymałam wiadomość, która zelektryzowała mnie na cały dzień - "Magdalena, zarezerwuj sobie czas od 14 do 16 października. Lecimy do XXX". Kim jest XXX  i to co robi nie ma najmniejszego znaczenia, nawet to co po co ja tam lecę, ALE GDZIE ZNAJDUJE SIĘ XXX ? Otóż w Niemczech ! Wiecie o czym od razu pomyślałam ? W oczach mignęły mi DM oraz Alverde i Balea !!!!






Zrobiłam wstępną listę zakupów, ale niestety lecimy samolotem, więc nie poszaleję. Jeżeli macie jakiegoś ulubieńca z Alverde/ Balea/ebelin to dajcie znać. Będę Wam baaaardzo wdzięczna za rady.


Przypominam o rozdaniu <KLIK>:

Buziaki,
Magdalena

32 komentarze:

  1. olejek cytrynowo migdałowy Alverde :) jeden z niewielu Alverdowskich olejków, który nie jest na oliwie. Jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpada - moje włosy nie lubią migdałowego olejku :) Z olejków wezmę chyba z dzikiej róży i może paczula :)

      Usuń
    2. Już chciałam się pod tym podpisać, ale jak Ci nie pasuje to kupuj mega pachnące żele z Balea :)

      Usuń
    3. W PL można je dostać za 5 zł w internetowych sklepach, nie chcę targać za dużo w podróży służbowej (chyba, że podrzucę swoim kolegom trochę kosmetyków) :D:D:D
      Biorę małą walizkę + torebkę + laptopa.

      Usuń
    4. Polecam olejek alverde z dziką różą i rokitnikiem. Ma 100 ml, więc do samolotu powinien się nadać. :) U mnie spisywał się bardzo dobrze do olejowania włosów, zmywania makijażu i odżywiania ciała. :) Bardzo sobie chwalę tez kamuflaż lverde, którego odrobinę dostałam kiedyś od Ewy Bl.. i nada mam, taki jest wydajny. Warto się przyjrzeć tez kolorówce p2, czytałam chyba same dobre opinie.

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo, olejek z dziką różą i rokitnikiem dopisałam do listy :) Kamuflaż alverde - najpierw postaram się wypróbować. Wyrzuciłam już chyba 7 korektorów ;/;/;/

      Usuń
  2. Hejo, też byłam ostatnio na kosmetycznych zakupach w Niemczech:) Polecam od siebie mnóstwo żeli pod prysznic o cudownych zapachach w śmiesznych cenach 50centów, odżywki balea (zwłaszcza tą z mango, nie wiem jakim cudem tak świetnie działa na włosach, skoro składem aż tak bardzo nie powala), małe tubki z maskami również z balea. Odwiedź też koniecznie Muller i niemieckiego Rossmanna, gdzie jest kolorówka z Alterry, polecam tez patrzec po marketach, bo często widywałam tam kosmetyki w dużych przecenach. Na moim blogu ciao-cialo.blogspot.com dodalam nawet notkę o tym niedawno :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo za cenne rady ! niestety grafik dnia mamy bardzo napięty i utargowałam jedynie 2 godziny na zakupy w DM :)

      Usuń
  3. Oczywiście polecam zele pod prysznic Balea, olejki Alverde, serię Balea z moczniekiem szczególnie kremy do rąl stóp i mleczko do ciała, lakiery do paznokci i pomadki P2 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żele pod prysznic chyba sobie odpuszczę, bo moim ulubionym jest BDFM, uwielbiam jego zapach. Szkoda mi miejsca w walizce :)
      olejki alverde są na wstępnej liście :D
      Balea krem do stóp również, wezmę pomadki alverde <3, pobuszuję trochę w ebelin, jakieś odżywki do włosów pewnie wezmę :)
      Lakiery P2 to dla nowość.

      Usuń
  4. Kamuflaż z Alverde, żele pod prysznic z Balei (to koniecznie!) i odżywka do włosów Mango i Aloes z Balei ;) Te kosmetyki skradły mi serce najbardziej, więc polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamuflaż alverde - ooo nie znalazłam jeszcze korektora idealnego, ale może trafię na idelalny odcień w alverde :)
      Szkoda mi trochę miejsca na żele Balei (mimo, że ponoć mają wspaniałe zapachy) :)

      Usuń
  5. DM znam całkiem dobrze. Jeśli chodzi o włosy(moje są falowane i suche) to: odżywkę b/s mango i aloes Balea (z pompką), odżywkę Professional Oil Repair Balea (ta czarna), maska nawilżająca Alverde (Feuchtigkeits-Spülung Aloe Vera Hibiskus) i ewentualnie na końcówki silikonowe serum Balei (Professional Oil Repair Haaröl).
    Jeśli chodzi o twarz(moja to mieszana, czasem z jakimś pryszczem) to: krem mega nawilżający Alverde - najlepiej na noc (Intensiv + Repair Pflegecreme Avocado).
    Kolorówka: maskara Alverde (Mascara Präzision) lub (Mascara False Lashes) i lakiery p2 (długo się trzymają).
    Jak masz jakieś pytania to śmiało pytaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedno :) Nie kupuj żadnych podkładów Alverde - są okropne;) Wyjątek to kamuflaż i puder mineralny(Mineral Puder).
      Zapomniałam też wspomnieć o kremie do stóp Balea z mocznikiem.

      Usuń
    2. W DM warto też spojrzeć na kosmetyki Lavera - zwłaszcza szampon Volume z pomarańczą - mój ulubiony.

      Usuń
    3. Dzięki dobra Duszyczko !
      Zapomniałam o firmie Lavera ! Koniecznie coś muszę przywieźć :) Boję się, że teraz zrobię listę, a jak zobaczę te wszystkie cuda to wpadnę w popłoch,postradam zmysły i nakupuję niepotrzebnych rzeczy :D
      Co sądzisz o ebelin ?

      Usuń
    4. Może tak być jak piszesz, ale jak sobie przeanalizujesz te rzeczy, które raczej powinny być dla Ciebie ok (mam na myśli rodzaj cery itp.) to myślę, że dasz radę to ogarnąć. A listę warto mieć :)
      Z Ebelin mam tylko pędzel okrągły ścięty na równo do podkładu sypkiego, ale on był z jakiejś limitowanej serii. Szkoda, bo jest idealny - ten dostępny normalnie w ofercie jest rzadszy i mniejszy. Tego słynnego jajka do podkładu nie miałam, bo nie używam płynnych.
      Generalnie firma jest ok, ale też nic takiego czego nie mogłabyś dostać w Polsce :)

      ps. W Niemczech masz też np drogerię Muller. Oni maja kilka ciekawych rzeczy swojej marki (tak jak DM ma Belea i Alverde), jak np olejki. Dość tanio dostaniesz tam olejek jojoba itp. Zasada jest jednak taka, że DM jest najtańszy. W DM nie ma promocji, bo oni mają strategię, że wszystkie produkty mają tanio, ale to nie znaczy że najtaniej ;) Jak jest w Mullerze promocja, to często kupisz tam taniej niż w DM.

      ps.2. Jak Cię coś jeszcze interesuje z DMu to popatrz na stronkę. Jakbyś miala pytania, to daj znać :)
      http://www.dm.de/de_homepage/marken/dm-marken/
      (klikasz na logo marki i potem wybierasz Produkte).

      Usuń
    5. Anonimowy ! Jesteś bardzo kochana ! Nie spodziewałam się tak wielu dobrych rad. Jestem trochę wzruszona :*

      Wydrukowałam sobie adresy DM we Frankfurcie. Mam nadzieję, że uda się nam znaleźć choćby jeden :)
      Plan dnia mamy zapełniony od 7.45- 20.30 z jakimiś małymi przerwami (max 2 h). Wydrukuję sobie obrazkową listę zakupów, żeby było łatwiej szukać :)

      Jeszcze raz dziękuję ! :*

      Usuń
    6. Życzę udanego "szopingu" :)) Pochwal się później zdobyczami :))
      Pozdrawiam
      Martyna

      Usuń
    7. Dziękują bardzo Martyno, bardzo mi pomogłaś :)

      Usuń
  6. Popieram wlosovelove. odżywka balei z mango i aloe verą to must have. Balsam poleciłabym balei kokos lub z masłem shea. P2 ma super roświetlacze i tusze do rzęs. Ahh i odżywka proteinowa w sprayu do loków seria pomarańczowa z balei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za rady ! Zdecydowałam nie kupować balsamów Balea, bo szkoda mi miejsca w walizce (biorę małą), a można je dostać tanio w w PL :)

      Usuń
  7. Do wlosow seria Balea Oil Repair, a dokladniej odzywka i serum :) Poza tym olejowy peeling Balea (koniecznie ;)), wszelakie plyny pod prysznic i pianki do golenia Balea, balsamy limitowane Balea (letnie zapachy ;)). Alverde olejek arganowo migdalowy, a jesli wlosy nie lubia migdalowego, to moze kokosowy ;)? Z pewnoscia znajdziesz wiele produktow, ktore Cie zaciekawia :) Szkoda, ze nie napisalas, gdzie lecisz, ja urzeduje w Nordrhein-Westfalen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ewo, lecę do Frankfurtu :) Wiesz jak wygląda tam strefa bezcłowa ? Gdzie najlepiej kupić słodycze ? :)

      Usuń
  8. Ale Ci zazdroszczę !!!! Gdybym miała możliwość zakupów w dm pewnie zrobiłabym zapas pomadek alverde (tych żółtych) ! Cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę kilka tych pomadek - uwielbiam je ! Jedną zwędziłam kiedyś siostrze i się zakochałam. Jest zdecydowanie lepsza niż alterra :)

      Usuń
  9. http://malutka422blog.blogspot.com/2014/08/dm-aktualizacja.html#links
    tu jest mój post z Dm z Gorlitz w niemczech z cenami wszystko podane same hity jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow ! nie spodziewałam się aż tak niskich cen :D przeglądałam ceny kosmetyków na polskich stronach internetowych i mnie szokowały, ale te które podałaś są baaardzo kuszące :)

      Usuń
  10. tyle ze w niemczech w różnych czesciach sa rózne ceny w tej akurat miejscowosci jest tak tanio

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem pewna jak wyglądają ceny w De, ale będąc za granicą w UK zauważyłam kolosalne różnice cen cieni i całych paletek (przeróżnych firm od Cover Girl , Makeup Academy i Astor. za 1£.). Możliwe że w De będzie podobnie. A doczytałam w poprzednich postach, że cieni Ci brakuje więc może dopisz do listy zakupów:) Podobno można też kupić kolorówkę z Rival de Loop i Alverde. Jako produkt suchy chyba nie ma ograniczeń w odprawie bagażu podręcznego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...