czwartek, 4 września 2014

Ostatni powiew lata / ulubiona letnia sukienka

Witajcie,

Dzisiaj coś zupełnie odmiennego niż zazwyczaj. Chciałam podzielić się z Wami wspomnieniami z dzisiejszego spaceru z Helenką, czyli poniżej lekki spam zdjęciowy ;) Gdyby nie wiatr, który był bardzo silny (widać na niektórych zdjęciach) pomyślałabym, że to lipiec !

Sukienka : Vissavi
Szpilki: Sala
Bransoletka: prezent ślubny od Wujka. Ręczna robota <3

Helenka: sukienka Zara
Legginsy: H&M
Buciki: CCC




 TAK- odchyliłam głowę :)



 Buziak i piątka :)


Przypominam o rozdaniu balsamów z lanoliną <KLIK>

Buziaki,
Magdalena

34 komentarze:

  1. Ale Wy jeszczescie sliczne Dziewczyny :)!!! Ciesze sie, ze moglam Cie wreszcie zobaczyc, piekna kobieta z Ciebie, do tego figura i wlosy wymiataja :) Helenka jest mega sliczna, przypomina mi bardzo moja "chrzesnice" :) Zdjecia przepiekne, mam nadzieje, ze czesciej bedzie pojawial sie taki "spam" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa Ewo ! Teraz spam pewnie będzie częściej :)

      Usuń
  2. Przepiękna sesja zdjęciowa! Jesteś śliczną dziewczyną, a Twoje włosy mnie urzekły. Córeczki gratuluję! Macie takie same błękitne oczy i przenikliwe spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne kobiety :)
    Masz śliczną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadajesz się na modelkę ! Bardzo ładna sukienka i TE włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze trafiłaś/eś (raczej aś :D). Kiedyś byłam modelka :)

      Usuń
  5. Przesliczne obie jestescie, jak chodzaca reklama macierzynstwa :) I zaprzeczenie mitu ze mlode mamy sie zaniedbuja

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz prześlicznie. :) Twoja uroda + włosy powalają. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Cię zobaczyć znów - szkoda że tylko na zdjęciu - ale włosy jak zwykle boskie.


    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz! A Helenka jaka już duża :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Wyobraź sobie, że dzisiaj idę kupić Helence plecaczek do przedszkola !

      Usuń
  9. Jejka,ale jesteście śliczne!Piękne!Nie mogę wyjść z podziwu!!!Pozdrowienia Dla Ciebie i księżniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Mariolka ! :)
      Trzymamy za Ciebie kciuki :)

      Usuń
  10. Cudnie wyglądasz. Córeczkę masz prześliczną. Pięknie razem wyglądacie ♥♥♥ Miło mi Ciebie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś piękna i masz cudowną figurę. Czy polecisz jakieś ćwiczenia lub dietę z której korzystasz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzoo Ci dziękuję !

      Stosuję dietę na przybranie wagi ;)
      Chciałabym wrócić do wagi sprzed ciąży (czyli ok 53-55 kg przy wzroście 169 cm), teraz ważę ok. 49/50 kg. Najlepsze efekty przynoszą węglowodany i cukry w nocy (po roku +1 kg) :D

      Niestety nie mam czasu na ŻADNE ĆWICZENIA (może to trochę wymówki....). Praca, Helenka, szkoła i oczywiście blogosfera absorbują mój czas w 100% . Niestety brak ruchu odczuwam w postaci lekkiego cellulitu na udach oraz pogorszeniu stanu moich naczynek na nogach (dziedzicznych od prababci,babci, mamy....). Dlatego kupiłam koszulkę z Biedronki by zmotywować się choć do biegania raz w tygodniu.

      Jeszcze raz dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  12. Masz przepiękne nogi. No a te włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplementy :):):)

      Usuń
  13. ale jesteś śliczna! :) kobieto, chcę Twoją figurę :D
    Helenka słodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne z Was kobietki :) aż miło się patrzy :)
    a sukienka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...