niedziela, 7 września 2014

Moja mała armia z Essie / Odżywka Isana z ekstraktem z bawełny i aloesem - recenzja

Witajcie,

W dzisiejszym poście postanowiłam pokazać Wam swoje lakierowe zdobycze z Essie. Można powiedzieć, że to moje małe dziwactwo, ponieważ mam lakiery jedynie z tej firmy :D Bardzo się ucieszyłam kiedy wprowadzili je do Superpharm (jeszcze bardziej cieszę się, gdy w SP urządzają na nie promocje i można je dostać za ok. 20-25 zł). Ale do sedna. Oto moja mała armia Essie:



1. LUXEDO - to mała zakupowa wpadka. Po nałożeniu dwóch warstw wygląda niemal na czarny (baardzo ciemny bakłażan). Odbarwił mi płytkę paznokci u stóp, więc polecam używać base coat za każdym razem :)
2. NO MORE FILM - całkiem udany zakup. Pasował mi do wielu stylizacji.
3. BAHAMA MAMA - ulubieniec poprzedniej zimy <3
4. APERITIF - chyba najmniej używany lakier. Wstydzę się malować nim paznokcie do pracy, nawet mi nie wypada :) Ląduje na stopach.
5. TART DECO - wspaniały ! miałam go na swoim ślubie. Świetny koral.
6. MADEMOISELLE - tego cuda nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Gdy nie mam pomysłu na kolor paznokci, zawsze maluję tym lakierem. Pasuje do wszystkiego. Idealny do pracy, na rozmowę kwalifikacyjną (przynosi szczęście ;)). Poza tym nie widać odpryskiwania.
7. BAZA
8. TOP 

Odżywka Isana z ekstraktem z bawełny i aloesem (Isana Hair, Feuchtigkeits Spulung - odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych)



SKŁAD:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stereate Se, Propylee Glycol, Niacinamide, Panthenol, Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Glycerin, Quaternium 87, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethyleamine, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxhide, Citric Acid. 

CENA / POJEMNOŚĆ:
Kupiłam w cenie 'na do widzenia' chyba za 4,99 zł/ 300 ml (albo 3,59). Odżywka dostępna jedynie w Rossmannie.

ZAPACH:
Przypomina mi proszek do prania, ale nie utrzymuje się długo na włosach.

OPAKOWANIE:
Opakowanie zdecydowanie męczące. Ciężko wydobyć odżywkę (jest gęsta). Swoją przecięłam i zostało mi jeszcze 1/3 zawartości. Isana zadbała o ćwiczenia na nasze mięśnie przedramienia (zginacze?) ;D 
 
DZIAŁANIE:
Odżywka niezbyt przypadła mi do gustu. Nie dociążała odpowiednio, a i lekki puch zaobserwowałam na swoich włosach. Ponoć świetna do tuningowania, ale zwyczajnie nie chce mi się w to bawić ;) Po trzech nieudanych razach postanowiłam zużyć ją do golenia nóg i.....strzał w 10 ! ŚWIETNA ! Po spłukaniu jej nakładałam lekki balsam i efekt był bardzo dobry. Wróciłam po kolejną, ale z mojego Rossmanna już ją wycofali. Wiem, że odżywka miała wiele fanek, więc łączę się z Wami w bólu, że już ją wycofali :D wypróbuję jej siostry.

Oczywiście chciałabym Was zaprosić na rozdanie balsamów z lanoliną <KLIK> :


Jesteście fankami ESSIE ? Jaki jest Wasz ulubiony lakier tej firmy ? Używałyście niebieskiej Isany?

Pozdrawiam,
Magdalena

22 komentarze:

  1. Bahama mama mi się strasznie podoba ;)
    Wycofali tą odżywkę? Nie wiedziałam ;) Ale nie jest mi jakoś szczególnie przykro. Kiedyś ją miałam i cudów nie robiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały odcień <3
      Wycofali (w moim rossmannie na 100%).

      Usuń
  2. muszę kiedyś zainwestować w jakiegoś esiaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona, ale uważaj żebyś się nie uzależniła od ESSIE :D

      Usuń
  3. Fajna kolekcja :) Sama jestem maniaczką essie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem :D Twój lakier przyniósł mi szczęście na pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej !

      Usuń
    2. Pamiętam, ogromnie cieszę się, że Ci się poszczęściło.

      Odkąd dostałam w prezencie "not just a pretty face" polubiłam cieliste lakiery, wynikiem czego był zakup "sugar daddy". Polecam ;)

      Usuń
  4. Poluję na essiaki na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też polowałam na allegro, teraz czekam na promocje w SP :)

      Usuń
  5. Tą nawilżającą Isanę chyba kupię pod olej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile znajdziesz ją jeszcze w rossmannie :D

      Usuń
  6. Tez w zeszłym roku szalała za bahama mama, jednak wkurza mnie trochę jej słaba trwałość w porównaniu z innymi kolorami..

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wiele moich koleżanek gdy zobaczyło go na paznokciach poleciały po niego do SP :D
      Jest świetny :)

      Usuń
  8. Muszę wypróbować bo mnie zachęciłaś. ja zazwyczaj kupuje lakiery z niższej półki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnorodnością kolorów można się zauroczyć (nazwami również), trwałość i krycie OK.

      Usuń
  9. Marzy mi sie zakup jakiego esiaka. Kiedy patrze na nie wszystkie, nie moge sie zdecydowac na zaden ;) Nr 5 z Twojej kolekcji mnie zauroczyl :)
    Isane niebieska mialam, srednio sie u mnie sprawdzala, zuzylam do OMO ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie lakiery Essie raczej się nie sprawdzają :( po 2 max. 3 dniach mam już duże odpryski :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj pomalować z bazą i top coatem ?
      Przed malowanie zawsze odtłuszczam płytkę :)

      Usuń
  11. A ja jestem wielką miłośniczką ceny i przede wszystkim DZIAŁANIA odżywek Isany :) u mnie sprawdzają się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...