niedziela, 14 września 2014

"Dupy nie urywa", czyli co się u mnie nie sprawdziło + nowa walizka

Witajcie !


Dzisiaj krótki post, ze względu na dwa ważne zobowiązania, które wiszą nade mną od czerwca... Obiecałam sobie, że projekty zrobię w wakacje, ale okazało się, że mam jeszcze czas, później ślub, potem Heli przedszkole, potem coś tam i mamy połowę września. W przyszłym tygodniu muszę oddać oba projekty, a ich końca nie widać. Dlatego też, dzisiejszy post będzie raczej krótki. Żeby nie przeciągać wstępu poniżej dwa hity blogosfery, które u mnie zupełnie się nie sprawdziły:


Płatki Prestige Hyaluronic - skuszona przez Alinę Rose zakupiłam je w Rossmannie za ok. 5 zł/szt. Stosowałam wiele specyfików pod oczy i póki co na moje cienie pomógł jedynie ... Pro longwear MAC.  Płatki Hyaluronic szału nie zarobiły, a cienie pozostały. Myślę, że posiadaczkom jedynie opuchlizny pod oczami powinny pomóc (o ile trzyma się je w lodówce). Więcej nie kupię.



Powyżej prawdziwy hit jeżeli chodzi o gumki do włosów (ze względu na brak metalowego łącznika, który potencjalnie stanowi zagrożenie mechaniczne dla naszych włosów). Pewnie nie raz widziałyście je na rożnych blogach, ja również dałam się im skusić i niestety nie zrobiły na mnie wrażenia. Moim zdaniem słabo się rozciągają, poza tym wyglądają nieco tandetnie (przynajmniej moja wersja kolorystyczna). Kolejne gumki jakie chciałabym przetestować to gumki z plastiku (Invisibobble).

Przy okazji posta pochwalę się nową walizką. "Poświęciłam" jeden wieczór na to by dowiedzieć się w co warto zainwestować. Ostatecznie zdecydowałam się w walizkę z poliwęglanu, a że przy okazji walory wizualne mają dla mnie duże znaczenie, wybrałam małą walizkę Wittchen:

 


wymiary : 33,5 x 55 x 24 cm

Trafiłyście ostatnio na jakieś buble kosmetyczne ? Używałyście osławionych gumek do włosów bądź płatków Prestige?


Wracam do projektów,
Magdalena

Ps. Przypominam o rozdaniu <KLIK>:
 

9 komentarzy:

  1. ja te gumeczki wykorzystałabym jako bransoletki :D a walizka mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałam ją od pierwszego wejrzenia <3 Uwielbiam czerwone gadżety :)

      Usuń
  2. Nie mialam ani tych gumek ani platkow ;) Walizka pierwsza klasa :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto kupować ani jednego ani drugiego :)
      w walizce jestem zauroczona :)

      Usuń
  3. Mam taką walizkę (średnią). Żałuję, że Wittchen wycofali je ze swojej oferty, ale widziałam je na allegro. Tam kupowałaś ?
    Chętnie kupię małą walizkę, zanim całkowicie zniknie ze sprzedaży. Dobry wybór.

    Płatki prestige u mnie również nic nie pomogły na cienie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka z pracy mi ją poleciła.
      Zamówiłam ją na allegro. Chyba została jedna sztuka :)

      Usuń
  4. Dobrze, że napisałaś o tych płatkach. Miałam w planach ich zakup, ale chyba jednak się wstrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonący brzytwy się chwyta :D Mi nie pomogły :)

      Usuń
  5. Mam jedne i drugie gumki do włosów (te ze zdjęcia w różnych kolorach m.in. czarny i niebieski oraz chińskie Invisi czarne), korzystam z nich zamiennie - biorę te, które mam pod ręką, ponieważ sprawują się bardzo podobnie. ;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...