wtorek, 26 sierpnia 2014

Trochę prywaty / ślub / + nowości

Witajcie Kochane,


Zniknęłam na jakiś czas z blogosfery, by móc przygotować się do ważnego dnia w moim związku, mianowicie ślubu. Nie wyobrażałam sobie, że ten dzień będzie taki wzruszający - łzy leciały ciurkiem podczas przysięgi ;)


Kwiatki zasłoniły moment nakładania obrączek :)

Piękny i emocjonujący dzień już za mną, więc wracam na ziemię z nowościami:

Jeszcze przed ślubem pojawiły się :


 Szczoteczki CURAPROX ultra soft - najlepsze szczoteczki jakie używałam ! Moją recenzję znajdziecie TUTAJ. Dla tejże szczoteczki porzuciłam szczoteczkę elektryczną na zawsze oraz inne drogeryjne. Jest niesamowicie miękka. Polecam Wam serdecznie !

Kolejne rybki alterra (cena na 'do widzenia' chyba 3,49 zł). 

 Poślubne nowości:
 Planuję wcierki DIY, których podstawą będzie Joanna Rzepa.

  Olej z nasion bawełny przeceniony z 23,70  na 9,90 zł. Planuję zużyć go na włosy. Zakupiłam w lokalnym sklepie z naturalnymi kosmetykami.

Kolejna ciekawa promocja - macerat opuncji z olejkiem arganowym (opuncja 10%). Przecena z 50 zł na 25 zł. Zawsze chciałam wypróbować dobroczynnych właściwości opuncji. Mam nadzieje, że zauważę dobre efekty.

Nie udało mi się zrobić zdjęcia łowom lakierowym - ESSIE (w Superpharm są teraz za 24.99 zł).

To tyle na dzisiaj, ale szykuję dla Was niespodziankę w tym tygodniu :)

Pozdrawiam,
Magdalena

31 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia :) Jestem bardzo ciekawa jak wyglądały twoje włosy i sukienka na ślubie- mam nadzieje ,że zdasz całą relacje z tego dnia. Gdzie kupiłaś tą kuracje wzmacniającą z rzepy bo chciałabym kupić ,a w rossmanie nie widziałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się jeszcze czy zrobię osobny post, czy poprzeplatam w innych postach, ale jak dostanę zdjęcia to pokażę więcej :) włosy tylko rozczesałam, a sukienka zakupiona na zalando (Ted baker) :)
      Kurację z rzepy zakupiłam w superpharm. W rossmannie i naturze niestety nie można jej dostać :)

      Usuń
  2. Gratulacje! Wszystkiego Najlepszego na nowej drodze życia :-)
    A tak poza tym, to na te szczoteczki poluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Szczoteczki kupuję na allegro (Ok. 10 zł / szt). Polecam Ci je bardzo :)

      Usuń
  3. Wszystkiego Najlepszego na nowej drodze życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo serdecznie Wam gratuluję! :) Sukienka wygląda na przepiękną (na pewno jest, po prostu widzę tylko kawałek). U nas przysięga składaliśmy unikając kontaktu wzrokowego, żeby nie skończyło się płaczem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo D.
      Sukienka jest wymarzona. Początkowo dałam krawcowym ją uszyć (ze zdjęć), bo nie była dostepna w moim rozmiarze. 9 dni przed ślubem zobaczyłam efekt i się popłakałam.... Zupełnie inna niż na zdjęciu.
      Tego samego dnia wieczorem zamówiłam ją z zelando o 3 rozmiary za dużą, a potem te same krawcowe mi ją zwężały. Jest świetna :)
      Nie myślałam, że będę płakać, ale jak K. wypowiadał te słowa to nie mogłam przestać. Swoją przysięgę było mi łatwiej powiedzieć. Zaskakujące jest to, że zupełnie nie pamiętam co sobie przysięgaliśmy. Byłam mocno zestresowana :)

      Usuń
    2. O tak, stres jest. :) Prawie uciekłam zamiast przysięgać. ;)

      Usuń
  5. Moje gratulacje! Wiele, wiele miłości.

    OdpowiedzUsuń
  6. ;Duzo milosci na nowej drodze zycia;)Na pewno byla to wzruszajaca ceremonia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Wszystkiego najpiękniejszego,miłości i radości z bycia razem :*

    Ja również jestem wielbicielką szczoteczek Curaprox, odkąd je odkryłam nie używam innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem jakie lakiery essie upolowałaś :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo ! :* Jestem wzruszona życzeniami :)

      Nie wyobrażam sobie powrotu to drogeryjnych szczoteczek. Dla mnie szczoteczka była odkryciem na miarę TT :)

      Usuń
    3. Tart deco (cudowny koral!) i No more film :)

      Usuń
  8. gratulacje i szczęścia życzę Tobie i małżonkowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!
    Ciekawa jestem tego olejku z nasion bawełny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Ja również jestem ciekawa oleju z nasion bawełny :) Mam nadzieję, że się sprawdzi :)

      Usuń
  10. gratulacje ! jestem ciekawa maceratu opuncji.

    OdpowiedzUsuń
  11. a gdzie takie fajne olejowe promocje wyhaczylas?
    zycze wszystkiego najpiekniejszego :) i dolaczam do zachwytow nad sukienka- pokazesz calosc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia.

      Olejki wyczaiłam w jednym z lokalnych sklepów z naturalnymi/eko kosmetykami :)

      Pokażę sukienkę, gdy otrzymam zdjęcia :)

      Usuń
  12. Gratulacje :)! Zycze Wam ogromu ilosci wpolnych lat, w zdrowiu i szczesciu :*! Piekny kolor sukienki :)

    Super nowosci. Olejek bawelniany na mojej czuprynie sie srednio spisal, za to opuncja i mnie kusi, wiec tym bardziej czekam na Twoja relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Kochana E. za wszystkie ciepłe słowa ! :* Eve zaczęła mnie kusić opuncją, zaś promocja sprawiła, że uległam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze w nowym życiu ;) Dużo radości i miłości!! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...