sobota, 9 sierpnia 2014

Szampon ziołowy Darijra (tatarak zwyczajny) Al-Amann- recenzja / olejek z drzewa herbacianego

Witajcie,

Dziś chciałam Wam opisać swoje spostrzeżenia na temat ziołowego szamponu Darijra Al-Amann. Szampon okazał się wybawieniem dla mojego skalpu, ale o tym za chwilkę ! :)

Nowy szampon:
 Szampon niemal pusty:
 
SKŁAD:
 No tak....SLS na drugim miejscu.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ: 
Około 18 zł/250 ml + wysyłka - allegro <strona sprzedawcy>. 

ZAPACH:
Bardzo mocny zapach, ale nieco inny niż posiada balsam z tej serii <RECENZJA>. Nie odstraszał tak mocno. Nie jest kadzidlany, ale równocześnie jest orientalny. Nie umiem go opisać ;] 

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
Szampon jest dość gęsty, ale przy tym świetnie się pienił. Myłam nim włosy 29 razy

DZIAŁANIE:
Przyznam się Wam, że trochę się bałam tego szamponu, ze względu na SLS na drugim miejscu. Stał więc i czekał na "lepsze czasy". Od ponad miesiąca olejuję włosy codziennie. Mój skalp potrzebował czegoś mocniejszego niż Babydream Fur Mama, więc pomyślałam o tym szamponie. Duet olejki + mycie skalpu szamponem Darijra to był strzał w dziesiątkę ! Włosy bardzo skrzypiały, były odbite od nasady i nieco dłużej świeże, dół zaś dzięki olejom był zdyscyplinowany i nawilżony. W tym miesiącu moje włosy były bardzo posłuszne. 
Wzmocnienia włosów nie odnotowałam - nie mam póki co problemu z nadmiernym wypadaniem (odpukać!).
Ciężko mi zdecydować, czy mogę go polecić. U mnie sprawdził się dobrze, ale tylko w duecie z olejami. Osoby, które posiadają niekoniecznie wrażliwy, ale i przetłuszczający się skalp powinny być z niego zadowolone. Raczej do niego nie wrócę. 
Mam w planach spróbować neutralnego szamponu NS, a później chcę wrócić do czarnego mydła Babuszki Agafii (które w moim stacjonarnym rosyjskim sklepie kosztuje 38 zł!)

Teraz olejek, który niemal wyleciał przez balkon, ponieważ mój K. nie znosi jego zapachu - chodzi o olejek z drzewa herbacianego. 
 

Zapach ma wyjątkowo okropny, ale może przyćmiewa go działanie ? Niestety nie... Wiele blogerek wypowiadało się o nim w superlatywach : że niby znikają im po nim pryszcze - u mnie żaden nie znikł szybciej niż normalnie. Prewencja z udziałem olejku również okazała się nieskuteczna. Z Moimi wypryskami poradził sobie Effaclar duo +. Inna blogerka proponowała go na rogowacenie okołomieszkowe. Niestety nie pomógł mimo mojej cierpliwości i regularności nie widziałam żadnych efektów - pomógł effalar duo + (już po kilku użyciach). Żeby pozbyć się olejku stosowałam go na plecy (też nie widziałam efektów), ale bynajmniej ku uciesze swojej (a przede wszystkim K.) udało mi się go wykończyć. Nigdy więcej.....


Co myślicie o szamponie Darijra Al-Amann ? Miałyście kiedyś olejek z drzewa herbacianego ?

Pozdrawiam,
Magdalena


13 komentarzy:

  1. Ciekawe, nigdy nie słyszałam o tym szamponie. Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem ciekawy - mój skalp go polubił :)

      Usuń
  2. i ten SLS :/ staram się go unikać a szczególnie w szamponach do codziennej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, ale przy codziennym olejowaniu moje włosy tuż przy skórze głowy byłyby tłuste :)

      Usuń
  3. Szamponik raczej nie dla mnie - wrazliwy skalp :/ Olejek z drzewa herbacianego i mnie na kolana nie powalil ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie dla Ciebie ! Mój skalp nie jest wrażliwy i bardzo mu się podobało oczyszczenie w upały, szczególnie po olejowaniu :)

      Usuń
  4. Mój TŻ też nie cierpiał zapachu olejku z drzewa herbacianego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój K. znosił już wiele zapachów (czarna rzepa, amla, sesa, kozieradka), ale ten denerwował go najbardziej :)

      Usuń
  5. Szkoda, że szampon się nie spisał. Sama też go nie kupię- tyle kosztuje, a tylko oczyszcza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja recenzja spadła mi z nieba ! zastanawiam się nad tym szamponem. Nie używam żadnych odżywek. Myślisz, że szampon mógłby przesuszyć włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bez odżywki długość włosów mogłaby ucierpieć. U mnie wspaniale się sprawdził do skalpu, ale nie ryzykowałabym mycia nim długości włosów :)

      Usuń
  7. Hej, z jakich okolic jesteś ? zazdroszczę tak dobrze zaopatrzonego sklepu z rosyjskimi kosmetykami i to jeszcze w takich cenach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...