sobota, 16 sierpnia 2014

Miałam pójść tylko po waciki.../ zakupy w Rossmannie / Timotei Lśniący blask - recenzja

Witajcie !

Znacie taką sytuacją, kiedy zaplanowałyście sobie spontaniczny zakup wacików, a wracacie z trzema siatkami nieplanowanych zakupów ? Mi się to zdarza bardzo często, szczególnie jeżeli chodzi o Rossmann.

I tak, planowałam waciki, a do domu wróciłam bogatsza o niezbędniki domowe (np. mój ulubiony papier toaletowy Alouette) i to co możecie zobaczyć poniżej: 
Przechadzałam się między alejkami i zauważyłam płatki Prestige (2 x 6,99 zł), które wychwalała Alina Rose i "rybki" Alterra. Cena na do widzenia 3,59 zł. Szkoda, że je wycofują. Lubiłam je, więc wzięłam 2 opakowania. Teraz żałuję, że nie wzięłam więcej.

Same sprawdzone hity: balsam do ciała Isana (8.99 zł), płyn do higieny intymnej Facelle (promocja 3.39 zł) i coś co uwielbia moja cała rodzina, czyli płyn do kąpieli BDFM (9.99zł). Myję nim Helenkę, siebie, używa go mój K.

 Nivea long repair - co jakiś czas pojawia się u mnie (jak wypatrzę ją w promocji, tak jak dzisiaj - 6,99 zł). Recenzja <KLIK>

 Crystal (15.99 zł) - to trochę eksperyment, ale używałam chusteczek tej firmy w podróży i byłam zadowolona.

 Płyn dwufazowy Rival de Loop (2.99 zł) lubię bardzo. To moje 4 opakowanie. Recenzja <KLIK>

 Od kilku lat używam rękawiczek do mycia ciała. W moim odczuciu są wygodniejsze niż gąbki. Skusiła mnie promocja 2.99 zł/ sztuka.

No i waciki ! :)

Czas na recenzję odżywki Timotei (z różą Jerycha) / Lśniący blask


SKŁAD:
Aqua, Cetearyl Alcohol,Stearamidopropyl Dimethylamine,Selaginella Lepidophylla Aerial Extract, Sesamum Indicum Seed Oil, Trehalose, Gluconolactone, Adipic Acid, Sodium Sulfate,Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Amodimethicone, Dimethicone, Parfum,Sodium Chloride, PEG-7 Propylheptyl Ether, PEG-150 Distearate, Disodium EDTA, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, DMDM Hydantoin Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene
Linalool

CENA/POJEMNOŚĆ/DOSTĘPNOŚĆ:
Zakupiłam w promocji za 5.99 zł/ 200 ml w Rossmannie.

KONSYSTECJA/WYDAJNOŚĆ:
Konsystencja jak dla mnie dobra, ani za rzadka, ani za ciężka. Użyłam jej 5 razy. 

MOJA OPINIA:
Trochę się obawiałam, że odżywka nie zachwyci mnie działaniem i niestety się nie myliłam. Jedynym plusem odżywki jest jej piękny zapach, który i tak  nie utrzymuje się długo na włosach... Ekstra błysku nie zaobserwowałam, nawilżenia  i odżywienia również. Włosów nie zdyscyplinowała. Użyta na 5 minut nie robi nic, użyta na godzinę również nic :) Więcej nie kupię.

Lubicie zakupy w Rossmannie ? Często zdarzają się Wam nieplanowane zakupy ? Używałyście odżywek Timotei ?

Pozdrawiam,
Magdalena

18 komentarzy:

  1. Mnie też ponosi na zakupach :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tej odżywki timotei: ) a jak idę po waciki to też zawsze muszę kupić coś jeszcze: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i lepiej, że jej nie miałaś. Gdybyś jednak chciała spróbować, to znowu jest w promocji w rossmannie za chyba 5.99 zł :)

      Usuń
  3. Ja też się muszę wybrać w najbliższym czasie "po waciki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na płatki od Prestice, które zachwalała Alina również mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę dać Ci znać, czy się sprawdziły jutro :)

      Usuń
  5. u mnie wypad do rossmanna kończy się długim rachunkiem i wysoką ceną do zapłaty ;)
    nie stosuje produktów Timotei ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi :) Nie jestem w takim razie sama :)

      Usuń
  6. Wycofują moje ulubione rybki alterry ? musze się wybrać do rossmana. Dzięki za 'cynk' ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "cena na do widzenia" - raczej wycofują :)

      Usuń
  7. Kupiłam ostatnio odżywkę "w cenie na do widzenia", a dwa tygodnie później stała sobie jakby nigdy nic na półce, już w normalnej cenie. ;)

    Zwykle moje zakupy kosmetyczne są nieprzemyślane, ale jeśli któryś z kosmetyków przeszedł mi przez myśl już jakiś czas temu usprawiedliwiam sobie zakup, bo "przecież już dawno chciałam go mieć". :D Muszę kiedyś w końcu kupić ten balsam do ciała z mocznikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No way ! zakupiłam dzisiaj jeszcze 3 opakowania rybek :D Nie wiedziałam, że tak robią.

      Usuń
  8. Jeśli lubisz te rybki alterry to mogą ci się też spodobać rybki rival de loop anti-age, są na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, na pewno wypróbuję :) Zrobiłam sobie duży zapas alterry :)

      Usuń
  9. Ja ostatnio poszłam po batonika na przerwie w pracy a wyszłam jeszze z odzywka, jedwabiem i zmywaczem :D znam to uczucie bardzo dobrze :D a ta odzyska to tez LR nivei, slicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Po batonika" nabrało nowego znaczenia :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...