środa, 27 sierpnia 2014

ISANA HAIR PROFESSIONAL- KUR OIL CARE - Recenzja / Kolejne nowości

Witajcie Kochane !

Dziękuję Wam wszystkim i każdej z osobna za życzenia. To naprawdę miłe ! :)

Jako, że mam teraz "prawie urlop", to mogę pozwolić sobie na większą aktywność w blogosferze.

Dziś przychodzę do Was z recenzją odżywki ISANA HAIR PROFESSIONAL KUR OIL CARE. Kupiłam ją na zasadzie taniej "zapchaj dziury" w pielęgnacji włosów. Czy kupię ją kolejny raz ? O tym możecie przekonać się poniżej:
SKŁAD:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Propylene Glycol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Quaternium -87, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Citric Acid, Sodium Citrate, Limonene, Sodium Benzoate.

CENA/POJEMNOŚĆ/DOSTĘPNOŚĆ:
Ok. 5 zł/ 150 ml / Rossmann.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
Dość gęsta odżywka. Nie spływa z włosów. Użyłam jej 5 razy (nakładając od ucha do końcówek).

MOJA OPINIA:
Właściwie kupując ją nie spodziewałam się ani dobrych ani złych efektów. Byłam ciekawa jej działania, a że przy okazji była tania, więc trafiła do mnie w dobie kryzysu budżetowego.  
Używałam jej za każdym razem po myciu na około 20 minut. Raz uzyskałam po niej włosy idealne (na odżywkę nałożyłam olejek Heenara). Po wysuszeniu były cudownie zdyscyplinowane i nawilżone. Pozostałe 4 razy niestety nie były udane. Włosy fruwały i były niedociążone, więc wspaniałe działanie przypisuję olejowi. Więcej jej nie kupię. Znam lepsze odżywki w podobnej cenie.

Wczorajsze nowości:


Szampon neutralny NS (21 zł) + Balsam do włosów marokański PO (13,40 zł). Szampon długo widniał na mojej liście 'do kupienia', balsam pojawia się u mnie 4 raz. Za każdym razem jestem z niego zadowolona. Moją recenzję znajdziecie TUTAJ.

Używałyście odżywki ISANA z serii Professional ? Miałyście szampon neutralny NS, bądź balsam marokański ?

Buziaki,
Magdalena

17 komentarzy:

  1. Mam przeciwłupieżowy szampon NS i jest mi neutralny, w sensie, że ani ziębi, ani grzeje. Nadaje się? :D Balsam marokański się u mnie nie spisał - w ogóle włosy nie przepadają za oliwą, skalo ją za to kocha. :)

    Z Isany miałam tylko jedną odżywkę jak do tej pory, choć wczoraj skusiłam się na niebieską, z aloesem za 3,30. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Isana niebieską...szczególnie deo golenia nóg :) Chyba wybiorę się jutro do rossmanna po nią :)

      Usuń
  2. Nigdy nie widziałam tej odżywki ale chyba niewiele straciłam bo moje włosy potrzebują naprawdę porządnego dociążenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam różne opinie na jej temat :) za taką cenę warto spróbować :)

      Usuń
  3. Spróbuj jako odżywke bez spłukiwania. U mnie efekty są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info :) Jeżeli jeszcze ją kupię to wypróbuję :)

      Usuń
  4. nie używałam,ale już teraz wiem że się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam, ale może by się sprawdziła u mnie, bo ostatnio wszystko je obciąża :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może spróbuj detoksu włosowego ? :) Może pomóc.

      Usuń
  6. Kupilam ostatnio wersje dla zakreconych, ale jeszcze nie wyprobowalam jej dzialania - zuzywam do mycia dlugosci ;)
    Szampon NS niestety mnie uczulil, podarowalam Corce i w dziwny sposob zniknal w Jej pokoju - pokoj nastolatki = nie licz ta to, ze cos znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Moja Heli ma 2 lata i również nie mogę znaleźć nic w jej pokoju :D Co będzie z kilka lat ? :)

      Usuń
  7. A mi koleżanka bardzo polecała. No nic, jak nie wypróbuję u siebie to się nie dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, warto wypróbować na swoich włosach :)

      Usuń
  8. Ciekawe czy u mnie też byłaby taka lekka. Cena nie jest duża, więc zawsze można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj ją kupiłam i mam nadzieje, że się sprawdzi.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam nigdzie tej odżywki, ale skoro sie nie spisała to nawet nie ma co się za nią ogladać ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...