poniedziałek, 21 lipca 2014

Wishlist 21.07.2014


Witajcie !

Co jakiś czas prezentuję Wam swoją 'wishLISTĘ', bo ta zmienia się w zależności od okresów w moim życiu. Najaktualniejsza lista prezentuje się następująco:

1) Holenderka z koszykiem - marzę o niej od dawna i powstrzymuje mnie jedynie fakt, że nie miałabym czasu nim jeździć i gdzie trzymać. Może za rok ?
 

2) Cieliste/nude szpilki - "chodzą" za mną już od dawna. Moim ulubionym sklepem z butami jest Ryłko.  Wszystkie buty z tego sklepu były/są bardzo wygodne. Klasyczne modele - dla jednych plus, dla innych minus. Chyba jestem w tej pierwszej grupie.

 

3) Portfel OCHNIK/ WITTCHEN, ale koniecznie mały, lekki, skórzany i czerwony.

4) Pióro Watermann - w pewnym momencie kariery nie wypada pisać zwykłym długopisem. Obecnie korzystam z zestawu Hemisphere, ale marzy mi się nowe pióro Carene (takie jak poniżej)...


5) CK Euphoria edp - od zawsze chciałam ją wypróbować, ale zazwyczaj kończyło się na Chanel Mademoiselle lub Valentino Valentina. Teraz czas na CK Euphoria.



6) Kalosze Hunter - chciałabym ale... nosze rozmiar 39,5. Huntery produkowane są w dziwnych rozmiarach: 39 (za małe), a następnie 40/41 - trochę za duże i bardzo odstają. Mam szczupłe łydki. Mogłabym wsadzić do kaloszy obie nogi, więc chyba jednak nie kupię, ale marzę, by dostosowali kalosze dla szczupłych nóżek :)

7) MAC: róż Rosy Outlook i pomadka See sheer lustre- oj tak !


8) Biochemia Urody: Olej monoi i serum winogronowe


9) Złote serduszko (pr. 585) otwierane na zdjęcia Heli i K.


10) Top go ESSIE - jakoś nie mogę natrafić na niego w SP
11) Dobrze skrojona, granatowa marynarka bez żadnych udziwnionych zamków i guzików. Ot granatowy, taliowany zwyklaczek.

12) Jakieś ładne lusterko, ale nie wiem jakie :)
13) Krople instant dry Bourjois - próbowałam OPI i byłam zachwycona. Bourjois to tańszy odpowiednik. Mam nadzieję, że równie dobry.

To tyle ! Jak wygląda Wasza lista marzeń ?

Pozdrawiam,
Magdalena

15 komentarzy:

  1. Takie cieliste szpilki marzą się i dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym model jak na zdjęciu :)

      Usuń
  2. Mi też przydałaby się taka dobrze skrojona marynarka, ale jeszcze nie udało mi się znaleźć takiej w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 4 sama chetnie bym przygarnela ;) Zycze szybkiego skreslania przedmiotow z listy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piórko Waterman - mam ten model i również przeszłam z tego modelu co Ty. Wspaniale się nim pisze. Wysuszacz w kropelkach - miałam z sephory, ale potrafił ważyć lakier ;/

    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że w sephorze można nabyć coś takiego. W galeriach handlowych można zrobić 'express manicure'. Tam pierwszy raz spotkałam się z takim wynalazkiem (OPI) i zapragnęłam z całego serca :D

      Usuń
  5. Pióra W. bardzo lubię, bardziej niż Parkery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki rower też bym chciała i koniecznie z koszyczkiem. Nie pogardziłabym szpilkami w kolorze nude, nie mam takich, a przecież pasują niemalże do wszystkiego :)) I piękne pióro, tak, to jest zdecydowanie dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyki są urocze ! Poluję na idealne szpilki w tym kolorze od dawna :)

      Usuń
  7. Wypada Ci pisać markowym piórem i jednocześnie nosić marynarkę z H&M? żart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze ? Jedno drugiego nie wyklucza :)
      Chyba jesteś zazdrosna....
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jak półka Witchenn to nie półka h&m. I nie zazdrość tylko zamiłowanie do konsekwencji więc nie przypisuj innym własnych uczuć

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...