niedziela, 13 lipca 2014

Pervoe Reshenie spray witaminy do włosów (wzmocnienie i pobudzenie)/ Aktywne serum Agafji z papryczką chili - recenzje/ Empik

Witajcie,

Wyprzedaże bombardują nas z każdej strony. W sierpniu bierzemy z K. ślub, więc postanowiliśmy nie ryzykować wizyt w miejscach, które narażają nas na nieplanowane wydatki. Jednak gdy byliśmy w Empiku i zobaczyliśmy promocję "3 za 2" nie mogliśmy się oprzeć i tym sposobem w moje ręce wpadły dwie książki: 





K. wybrał coś z Fantasy. Przy kasie okazało się, że promocja dotyczy jedynie oklejonych książek ;/   Chwyty marketingowe...

Wybrałam się do Rossmanna po odżywkę z Isany z olejkiem araganowym, ale niestety ta wersja była niedostępna, więc wzięłam z jedwabiem, mam nadzieję, że nie spowoduje zbyt dużej katastrofy xD
 
 Czas na recenzję wcierek do włosów. Dawno nie odkryłam żadnej wychodzącej poza szereg średnich wcierek. Moją czołówkę ulubionych i najlepiej działających wcierek otwiera palma sabłowa+Joaana rzepa, Joanna Rzepa, Placenta, Jantar. Co jakiś czas wpadam na pomysł przetestowania czegoś innego (jak np. wcierki, które opiszę poniżej) i niestety jest to raczej przerywnik w używaniu ulubionych wcierek. 

 

1) Pervoe Reshenie spray witaminy do włosów (wzmocnienie i pobudzenie)

Zakupiłam w swoim ulubionym lokalnym sklepie z rosyjskimi kosmetykami i zdrową żywnością. Za spray zapłaciłam 21,70 zł/100 ml. 

Skład:
Aqua, Rosa Canina Fruit Extract, PEG-40, Hydrogented Castor Oil, Climbazole, Dimethicone, Thiamine, Pyridoxine Dipamitate, Biotin, Cyclodextrin, Sophora Angustifolia Root Extract, Juniperus Communis Fruit Extract, Camellia Extract Parfum, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.  

Szczerze ? Nie zauważyłam żadnych efektów. Muszę przyznać, że włosy póki co raczej trzymają się głowy (odpukać!). W trakcie używania wcierki oraz po niej włosów nie wypadało ani więcej ani mniej. Babyhair również się nie pojawiły. Ekstremalnego przyrostu nie zaobserwowałam. Jednym słowem - kiepsko. Może kupię inną wersję jako przerywnik w kuracjach ulubionymi wcierkami.

2) Aktywne serum Agafji z papryczką chili

 

Wcierka zakupiona u lokalnego sprzedawcy za ok. 17 zł/150 ml.  

Skład:
Althaea Officinalis Extract (prawoślaz), Shizandra Chinensis Officinalis Oil (olej z cytryńca chińskiego), Panax Ginseng Extract (żeń-szeń), Mellissa Officinalis Leaf Oil (olej z melisy), Arctium Lappa Root Extract (łopian), Urtica Dioica Extract (pokrzywa), Betula Alba Extract (kotki brzozy), Yeast Extract (drożdże piwne), Capsicum Anuum Fruit Extract (papryka ostra), Climbazole (konserwant grzybobójczy), Allantoin (alantoina), Pantothenic Acid (kwas pantetonowy), Neolone (konserwant).

To nie moje pierwsze spotkanie z tą wcierką. Używałam jej ponad rok temu wraz z tabletkami CP, pokrzywą i maską drożdżową (wspominam o tym TUTAJ), ale chciałam się przekonać jak wcierka zadziała solo. Po pierwszym razie na nią zgoniłam zminimalizowanie wypadania i babyhairs, a teraz myślę, że to mogła być pokrzywa+CP... Tym razem wystarczyła mi na prawie miesiąc. Niestety efekty okazały się raczej przeciętne (wmawiam sobie, że wcierka wzmocniła cebulki włosów ;)). Dawno nie widziałam u siebie babyhairs ;/ Wypadanie w normie. Nie przetłuszczała skalpu. Nie podrażniła. Bez szału.


Byłyście na wyprzedażach ? Co udało się Wam upolować ? lubicie wcierki bez alkoholu ? Jaka jest Wasza ulubiona wcierka?


Buziaki,
Magdalena

4 komentarze:

  1. Kiedyś mnie bardziej kusiły te wcierki, teraz już mniej. Zewnętrzne przyspieszacze i tak średnio na mnie działają. Chociaż kusi mnie Rzepa Joanny, to jedyna, po której widziałam u siebie ładne efekty - zagęszczenie i przyrost. Z drugiej strony ledwo co doszłam ze skalpem do ładu, a Rzepa trochę podrażniała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie świetnie działa na babyhair, poza tym uwielbiam uczucie mrowienia :):):)

      Usuń
  2. Chilli od Agafii miałam, ale niestety nie przyspieszyła jakoś znacznie przyrostu...

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie 3mam kciuki, zeby w sierpniu wszystko przebieglo zgodnie z Waszymi planami :)!
    Szkoda, ze wcierka srednio sie jednak spisala. U mnie CP rowniez hamowalo wypadanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...