czwartek, 24 lipca 2014

Olejek Alterra Bio do twarzy z granatem 30 ml - recenzja + Ziaja do twarzy

Witajcie,

Wspominałam Wam kiedyś, że zakupy kosmetyczne robiłam czekając na pociąg z Poznania do domu. Rossmann to był mój punkt obowiązkowy. Chyba w maju/czerwcu natknęłam się olejek do twarzy Alterra Bio z granatem.


Skład:
Glycine Soja Oil, Punica Granatum Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Dodecane, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Linalool, Limonene, Geraniol, Citral, Citronellol, Farnesol.

Cena/Pojemność/Dostępność:
10.99 zł/ 30 ml (swój kupiłam w promocji za 8.99 zł) w Rossmannie.

Zapach:
Bardzo ładny. Podobny do maski Alterra granat i aloes.

Opakowanie:
Duży plus- opakowanie z wygodną pompką. Wykorzystam w kolejnym roku akademickim na wyjazdy do Poznania.

Działanie:
Olejek to produkt bardzo uniwersalny. Można używać go na wiele sposobów. Przeznaczeniem jest sucha skóra oraz prewencja zmarszczek. Ja używałam go do:

a) maseczek z glinką w ramach cotygodniowego spa - sprawdzał się bardzo dobrze. Doskonale nawilżał !
b) na noc zamiast kremu - szybciutko się wchłaniał i pięknie pachniał. Stosowałam 2 razy w tygodniu i nie zapychał. Mam wrażenie, że odrobinę rozświetlał.
c) włosy -latem stosuję zasadę: olejowanie, olejowanie i jeszcze raz olejowanie. Doskonale nawilżał i dociążał.
d) do rąk - latem i zimą moje dłonie są przesuszone. Olejek radził sobie bardzo dobrze !
e) do ciała po prysznicu 

Zdecydowanie polecam. Olejek został moim ulubieńcem! W przyszłym tygodniu zrobię sobie mały zapas, bo jeszcze mi go wycofają ;]

I czas na coś co się nie sprawdziło - krem do twarzy Ziaja na dzień do skóry wrażliwej, mało elastycznej:

 Skład:

Moja opinia:
Zacznę od tego, że moja cera jest bardzo wrażliwa i wredna - skłonna do świecenia w strefie T, do przesuszenia na policzkach. Zaczęłam stosować go w marcu i skończyłam w zeszłym tygodniu zmieniając jego zastosowanie. Twarz po nim strasznie piekła. Nie wypowiem się więc na temat jego działania nawilżającego. Użyłam go zaledwie kilka razy i zrezygnowałam. Do rąk, po goleniu nóg i po prysznicu spisywał się średnio, ale bynajmniej udało mi się go zużyć ;) Więcej nie kupię i nie polecam.
 
 Czujecie się zachęcone olejkiem Alterra do twarzy ? Może już go testujecie ?

Pozdrawiam,
Magdalena

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I słusznie. Jest świetny, więc polecam ! :)

      Usuń
  2. Olejek jest bardzo ciekawy :) Dawno nie byłam w Rossmannie, bardzo dawno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie,że olejek się sprawdził,u mnie chyba by nie przeszedł bo nie lubię zapachu tej maski :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój K. również nie przepada za tym zapachem. Mnie się podoba :):):)

      Usuń
  4. Opis olejku brzmi bardzo zachecajaco :) Jak wykoncze wszystkie inne (zajmie mi to z pol roku ;)), to moze sie skusze, chociaz tak, jak piszesz, przydaloby sie zrobic zapas, zanim wycofaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj wzięłam ostatni z mojego lokalnego rossmanna :D

      Usuń
  5. ziaja również u mnie się nie sprawdziła, za to olejkiem skusiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek rowiez mam, chyba jedynny olej jaki do tej pory stosowalam na wlosy dajacy takie uczucie nawilzenia :) Jest swietny, zaluje ze nie ma wiekszej pojemnosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również żałuję, że nie ma większej dostępności :) Za to małe mają ten plus, że nie szkoda mi miejsca by zabrać go w podróż.

      Usuń
  7. Olejkiem jak najbardziej mnie zainteresowałaś w szczególności dlatego, że jest wszechstronny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie tym olejkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek z alterry będzie mój na pewno :) Muszę tylko przerzedzić troszkę olejowe zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :) temat zapasów jest był mi bardzo bliski :)

      Usuń
  10. Na olejek Alterry na pewno się skuszę przy najbliższych zakupach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś na niego trafiła. Dzisiaj zabrałam ostatni ze swojego Rossmanna :)

      Usuń
  11. Olejek ma ciekawy skład, chyba spróbuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, do wrażliwej skóry, to trzeba kupić coś naprawdę dobrego. Ja najbardziej lubię apteczne kremy Dermika Pharmatherapy Hydratic. Do alergicznej, suchej cery, skłonnej do podrażnień - idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - wypróbuję kiedyś, póki co natrafiłam na ulubieńca - effaclar duo + . Polecam wypróbować :)

      Usuń
  13. U mnie ten krem z Ziaji również się w ogóle nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...