czwartek, 31 lipca 2014

Kolejny ulubieniec - "Magdaleno, robiłaś sobie rzęsy ?" - NIE, to Long 4 Lashes ! / mały bubel / KUPON ZELANDO

Witam Was,

Dziś chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat kolejnego ulubiońca- serum do rzęs Long 4 Lashes AA Oceanic.

Niestety nie zrobiłam sobie zdjęć przed rozpoczęciem kuracji (w marcu), bo nie wierzyłam, że serum u mnie zadziała. Zakupiłam je, bo widziałam zbyt dużo wypadających rzęs przy demakijażu. Od dziecka mam krótkie, proste, rzadkie rzęsy (tak samo jak moja mama i siostry- takie geny ;)) Stosowałam odżywkę Regenerum i nie widziałam żadnych efektów, więc sceptycznie podeszłam do tematu. Miałam nadzieję, że Long 4 Lashes zahamuje wypadanie i niczego więcej nie oczekiwałam.

Tak prezentowało się nowe serum:
 A tak po 5 miesiącach użytkowania :

Jestem w szoku, bo moje rzęsy są teraz : dłuższe, gęstsze i LEKKO PODKRĘCONE ! Przy pierwszych widocznych efektach (około miesiąc od początku kuracji) siostry z mamą nie mogły uwierzyć. Później dostawałam pytania od koleżanek z pracy, czy robiłam sobie rzęsy. Dostaję mnóstwo komplementów na ich temat. Sama nie mogę się na nie napatrzeć. Nie mam pojęcia ile czasu utrzyma się efekt, ale na pewno znowu zakupię odżywkę ! Wczoraj wyrzuciłam opakowanie (po 5 miesięcy używania). W moim odczuciu produkt jest wydajny. Cena ok. 50-80 zł. Żałuję, że matka natura nie obdarzyła mnie takimi pięknymi rzęsami jakie mam teraz ;) Z negatywnych odczuć na temat serum dodam lekkie szczypanie po użyciu (nie występowało ono regularnie). Szczerze polecam !

I teraz mały bubel. Tym razem okazały się nim PLASTRY NA ZNISZCZONE PIĘTY PUREDERM:
4 plastry (2 zabiegi)/ około 15 zł w Biedronce. Zakupiłam razem ze skarpetkami peelingującymi tego samego producenta, które czekają na użycie do jesieni. Spodziewałam się efektów podobnych do uzyskanych po skarpetkach peelingujących, a nie doczekałam się żadnych.... Pieniądze wyrzucone w błoto .... Mam nadzieję, że przynajmniej skarpetki się sprawdzą. Nie polecam.

I jeszcze jedno pytanie. Otrzymałam w Shell 50 zł rabatu na zakupy w ZELANDO (Przy zakupach za min. 250 zł). Nie potrzebuję go, więc może któraś z Was się skusi ?


Używałyście serum do rzęs long 4 lashes ? Może macie jakieś inne sprawdzone ? Skusiłyście się na promocję produktów do stóp w biedronce ?

Pozdrawiam,
Magdalena
 

14 komentarzy:

  1. Tos mi ochoty na to serum narobila! Czytalam juz o nim wiele dobrego, teraz Twoja opinia i zaczelo kusic na maksa ;) Mysle, ze kiedys zakupie :) Kiepsko, ze plastry sie nie sprawdzily i 3mam kciuki, zeby ze skarpetkami bylo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że serum sprawdziło się i możesz cieszyć się pięknymi rzęsami. Ja nie używam drogeryjnych kosmetyków, więc nic szczególnego nie polecę ;) Używam kosmetyków tylko naturalnych a rzęsy odwdzięczają mi się doskonałą kondycją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdradzisz jakich specyfików używasz ?

      Usuń
    2. dołączam się do pytania. Z naturalnych specyfików kojarzę jedynie pomadkę Alterra :)

      Usuń
    3. w zasadzie nic szczególnego... używam tylko naturalnych kosmetyków tj. naturalne tusze do rzęs mój ulubiony ANNEMARIE BÖRLIND choć ostatnio zdradziłam go z So Bio, naturalne cienie i bazy pod cienie, zmywam tylko naturalnymi specyfikami makijaż, kremu pod oczy używam na całą okolicę i ot cała tajemnica ;) i tak już od wielu lat... troszkę musiałam poczekać na efekty, ale warto bo widać różnicę :)

      Usuń
  3. Rzęsy to chyba jedyne włosy, które mam całkiem spoko i bezproblemowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie to serum ale cena trochę wysoka. Z drugiej strony działanie jak najbardziej zachęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 miesięcy - 60 zł. Produkt jest bardzo wydajny :)

      Usuń
  5. Mam wielką ochotę na to serum. Może kiedyś w końcu się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tego serum. Niestety efekty były krótkotrwałe.
    Zawsze się śmiałam z siebie, że nie mam rzęs (krótkie, rzadkie i jasne). Po serum zaczęły się zagęszczać. Wydłużyły się i leciutko podkręciły. Cieszyłam się jak dziecko, ale 3 miesiące po odstawieniu zaczęły mi mocno wypadać. Zakupiłam revitalish (jestem w trakcie kuracji) i uzyskałam podobne efekty do tych po long 4 lashes. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo trochę mnie zasmuciłaś, że efekty utrzymują się krótko, z drugiej strony nie da się oszukać natury :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...