sobota, 19 lipca 2014

Czarne Mydło Babuszki Agafii - moje wrażenia/ recenzja

Witam,

Chciałabym opisać Wam swoje wrażenia na temat CZARNEGO MYDŁA BABUSZKI AGAFII. Od chwili przeczytania recenzji Ewy <KLIK> zapragnęłam je mieć. Pozdrawiam Cię serdecznie Ewo (oraz Twoją siostrę) !!!!


 




SKŁAD:
Aqua, Cedrus Deodara Oil, Davurica Soybean Oil, Abies Siberica Oil, Hippophae Rhamnoides Altaica Oil, Juniperus Communis Oil, Amaranthus Caudatus Oil, Rosa Canina Oil, Arcticum Lappa Oil, Linum Usitassimum Oil, Salvia Officinalis Intractum, Chelidonium Majus Intractum, Melissa Officinalis Intractum, Pulmonaria Officinalis Intractum, Chamomilla Recutita Intractum, Bidens Tripartita Intractum, Achillea Millefolium Intractum, Urtica Dioica Intractum, Sodium Laureth Sulfate, Sorbitol, Cocamide DEA, Arctostaphylos Uva-Ursi Extract, Inula Helenium Extract, Polygala Sibirica Extract, Pinus Silvestris Extrakt, Alnus Glutinosa Cone Extract, Rhodiola Rosea Extract, Evernia Prunastri Extract, Usnea Barbata Extract, Picea Siberica Extract, Saponaria Alba Extract, Saponaria Rubra Officinalis Extract, Glycyrrhiza Glabra Extract, Altaea Officinalis Extract, Rhaponticum Carthamoides Extract, Ozocerite, Tar, Inonotus Obliquus, Propylene Glycol Chenopodium Ambrosioides, Larix Sibirica Extract, Petrolium Distillates Oil , Methylisothiazolinone.

Długa lista olejków, wyciągów, ekstraktów, naparów...i SLS ! :) 

OPAKOWANIE:
Plastikowy, przezroczysty słoiczek z odkręcanym wieczkiem. Na plus zasługuje dodatkowe wieczko, którego nie uwieczniłam na zdjęciach. W środku znajdziemy gęsty żel z zatopionym listkiem brzozy- to mnie zauroczyło.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Cena trochę mnie przeraża(ła) - z wysyłką wychodzi około 50 zł/500 ml. Trochę zbyt wysoka. Swoje mydło otrzymałam w prezencie urodzinowym. Dostępne jest w sklepach internetowych z rosyjskimi kosmetykami oraz allegro.

ZAPACH:
Nie umiem opisywać zapachów. Mogę jedynie powiedzieć, że w moim odczuciu był bardzo ładny i przypadł mi do gustu. Nie czułam go po wyschnięciu włosów.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
Ma żelową konsystencję. Umyłam nim 67 razy włosy, 3 razy twarz i 1 raz ciało. Moim zdaniem jest wydajne. Niewiele go trzeba by dobrze umyć włosy. Całkiem dobrze się pieni.

DZIAŁANIE:

a) TWARZ
Moja cera jest wrażliwa. Mydło powodowało uczucie ściągnięcia i przesuszenia. Już jakiś czas temu znalazłam swój ideał do mycia, w którym jestem zakochana <KLIK> i póki co zapowiada się długa relacja.
b) CIAŁO
Mydłem umyłam ciało tylko raz, bo zwyczajnie było mi go szkoda , a poza tym trochę przesuszało mi ciało. Moim ulubieńcem do mycia ciała jest Babydream fur Mama. Ślicznie pachnie, dobrze myje, nie przesusza, łatwo go dostać, jest tanie i wielofunkcyjne.

c) WŁOSY
Zacznę od tego, że myłam nim włosy codziennie - właściwie tylko skórę głowy (jeden raz). Zazwyczaj nie myję włosów od ucha w dół. Piana ze skóry głowy i tak na nie leci i uważam, że to w zupełności wystarczy. Czułam przyjemne "skrzypanie" włosów przy skórze głowy. Po myciu zawsze używam odżywek/masek. Szczerze powiedziawszy nie zauważyłam efektu uniesienia oraz przedłużenia świeżości. Za to na plus zaliczam mu dobre oczyszczenie bez wysuszenia. Mam ochotę na wypróbowanie innych szamponów, ale myślę, ze jeszcze wrócę do tegoż myjadła, gdyż bardzo się polubiliśmy :)

Wczorajszy zakup:


Serum Babuszki Agafii 50+. Jestem ciekawa jak się sprawdzi :) Mój lokalny sklep z rosyjskimi kosmetykami jest naprawdę świetnie wyposażony !

Lubicie kosmetyki z serii Babuszki Agafii ? Próbowałyście czarnego mydła ? Co myślicie o myciu włosów mydłem ?

Miłej soboty,
Magdalena

12 komentarzy:

  1. Z chęcią wypróbuję to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekujemy i rowniez pozdrawiamy :) Zeby bylo smieszniej, juz jakis czas temu pisalam, ze szykuje sie druga czesc recenzji - Siostra dostala olsnienia i wczoraj zamowilysmy kolejne opakowanie ;D
    Mialam serum od Agafii 30+, jednak zanim zdazylam przetestowac, rozbilo sie ;/ Udanych testow Ci zycze i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe chętnie poczytam. Pamiętam, że bardzo rozbawił mnie wpis. Myślałam sobie "boże, jakbym słyszała swoją siostrę !"

      Usuń
  3. Mam cedrowe mydło Agafii I spisuje się rewelacyjnie :)
    Chciałabym w końcu wypróbować jakieś serum na twarzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dotychczas ulubione to serum winogronowe z BU :)

      Usuń
  4. Serum Agafii za 12,40? To w promocji czy normalnie tam są takie arcykorzystne ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalna cena ! tam wszystko ma niskie ceny :) jak się powstrzymywać ? :)

      Usuń
  5. u mnie mydło nie sprawdza się do niczego...jedynie do golenia nóg, ale trzeba przyznać, że jest wydajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sposób denkowania kosmetyków na 'golenie nóg' to mój ulubiony sposób na pozbycie się szamponów i odżywek, które się nie sprawdzają :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...