niedziela, 20 lipca 2014

Balsam do włosów DARIJRA (z wyciągiem z tataraku zwyczajnego) AL-AMANN RECENZJA

Witajcie,

Pamiętacie moją odpowiedź na pytanie, którą odżywkę (balsam/maskę) zabrałabym na bezludną wyspę ? Wybrałam balsam 7 olejów <RECENZJA KLIK>. Balsam gości u mnie bardzo często. Ostatni raz miałam go u siebie około 1,5 miesiąca temu. O tym jak bardzo za nim tęskniłam przypomniał mi brat tegoż balsamu - wersja z wyciągiem z tataraku zwyczajnego (DARIJRA).


SKŁAD:

Woda, olej z oliwy, olej laurowy, lanolina, dehyquart a (ułatwia rozczesywanie włosów), wyciągi roślinne: tataraku zwyczajnego, rumianku i henny, citric acid

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Około 18 zł/250 ml + wysyłka - allegro <strona sprzedawcy>.

ZAPACH:
Dworcowa toaleta, kostka do WC, jakieś kadzidła. Nie moje klimaty. Coś jakby Chanel no 5 xD Zapach utrzymywał się wyjątkowo długo na włosach. Odchodząc trochę od głównego tematu, opowiem Wam historię mojego kolegi ze studiów, który dorabiał sobie sprzedając podróbki znanych perfum (FN czy jakoś tak). Zapytałam go o statystyki sprzedaży- jego odpowiedź mnie zszokowała. Najlepiej sprzedawały się podróbki Chanel 5 ! Ponoć kupowały go głównie kobiety około 40.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
Wydajność, podobnie jak w balsamie 7 olejów zadowalająca. Użyłam go 12 razy pokrywając skalp oraz włosy.

DZIAŁANIE:
Działanie podobne do balsamu 7 olejów, jednak balsam DARIJRA nie jest w stanie mu dorównać. Efekty po wyschnięciu włosów sprawiły, że zatęskniłam za balsamem 7 olejów i pewnie niedługo zamówię kilka sztuk. Balsam DARIJRA świetnie nawilżał i dobrze ujarzmiał włosy. Bejbiki zdyscyplinowane jak w wojsku. Mam wrażenie, że wzmocnił cebulki włosów. Chyba odrobinę mniej mi ostatnio wypada, a nie stosuję żadnej wcierki. Standardowo, jak każda odżywka, balsam ułatwiał rozczesywanie włosów. Włosy wspaniale po nim błyszczały ! Balsam DARIJRA zasługuje na ocenę 4+ (odejmuję mu punkty za zapach.....).


Używałyście któregoś z tych balsamów ? Co myślicie o kadzidlanych zapachach ?

Miłej niedzieli,
Magdalena

6 komentarzy:

  1. Ten 7 olejow mnie kusi ;) Obecnie posiadam na stanie balsam ziolowy, jednak cos sie nie moge zabrac porzadnie za jego testy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam ziołowego w asortymencie. Mam ochotę na wszystkie balsamy z tej serii :)

      Usuń
  2. Mam ochotę na balsamy z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi ochoty na ten balsam. Przez Ciebie balsam 7 olejów mam na liście do kupienia ! Kusicielka ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te balsamy warte są wypróbowania. Polecam :]

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...