poniedziałek, 12 maja 2014

Zaszalałam, czyli spóźnione o 3 miesiące urodziny

Moje Drogie,

Ten weekend nie należał dla mnie do najłatwiejszych - miałam zjazd w Poznaniu, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło ! Postanowiłam wykorzystać budżet, jaki otrzymałam na urodziny (które miałam równo 3 miesiące temu) i zaszaleć na zakupach.

W czwartek skusiłam się na szczotkę do twarzy z Biedronki+ serum Marion:


Okazało się, że szczotka bardzo przypadła do gustu Helence (świetnie myje nocnik ....). Gdy wychodziłam na pociąg w piątek, obiecałam jej, że kupię szczotkę, która będzie tylko jej. To była jedyna opcja, by wyjść z domu bez dramatu i rozpaczy (niekiedy obustronnej). Wczoraj wróciłam do Biedronki i zakupiłam kolejną szczotkę + serum na rzęsy na noc i na dzień:


Do pociągu kupiłam sobie Harper's Bazaar:


W Poznaniu miałam zaplanowane chwilkę czasu na zakupy i ostatecznie skusiłam się na czarną torebkę Wittchen:


Skusiłam się również na sukienkę Vissavi (ma prześliczny kolor i jest bardzo w moim stylu, idealna do pracy):

Weszłam również do Rossmanna (chciałam tylko kosmetyczkę przezroczystą i małe pojemniczki, a dodatkowo wpadł polecany przez Aline Rose eyliner Lovely):


Mieszkam w Wejherowie, w którym nie ma SuperPharm i strasznie za nim tęsknię. W Poznaniu był to obowiązkowy punkt zakupów:

Wzięłam jeszcze wodę Uriage, na zdjęciach jej zabrakło.

Weszłam do salonu MAC... z chęcią przygarnęłabym róż i puder prasowany, ale to może za miesiąc.

W Calzedoni kupiłam sobie dwie pary rajstop i trafiłam na ciekawą promocję. Stare bikini można zamienić na rabat -20 zł na nowe bikini.

Jak Wam minął weekend?

Pozdrawiam,
Magdalena

8 komentarzy:

  1. No to mała wykorzystała szczotkę w dość oryginalny sposób... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam lepszej opcji niż posiadaniu 2 :D
      Ostatecznie szczotka Heli służyła do masowania jej plecków i brzuszka (nasadka do nakładania podkładu i sylikonowa) :)

      Usuń
  2. ha ha dzieci mają niesamowite pomysły :D śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Dzieci są zaskakująco bardzo kreatywne.

      Usuń
  3. Świetne zakupy :) Sukienka bardzo mi się podoba, torba również.

    OdpowiedzUsuń
  4. O torba już dawno Ci się marzyła, niech Ci pięknie służy! :)

    Mieszkałam w Poznaniu 8 lat i przez ten czas byłam w Superpharm tylko 2 razy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście nie ma Superpharm. Byłam tam raz w życiu(Gdynia) i nic nie kupiłam :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...