poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zbiorczy post: 2 recenzje i zakupy

Witajcie,

Chciałabym podzielić się małym mixem wrażeń :) 


Zacznę od recenzji produktu, w którym pokładałam nadzieję. Długo na niego chorowałam i siła przyciągania zadziałała - podarowała mi go Dorota z bloga WŁOSOWELOVE. Mowa o żelu ślimaczym Jordin Naturel.


Producent obiecuje redukcje zmarszczek, rozstępów, wyrównanie kolorytu skóry, ujędrnienie itp... 


Skład: Aqua, Isoprophyl Alcohol, Snail Seretion Filtrate (Helix Aspersa Muller), Propylene Glycol, Dimethicone, Glycerine, Glycosaminoglycans, Allatonin, Hydrolyzed Collagen, Pyridoxine HCl, Carbomer, Sodium Hydroxide, Phenylpropanol, Mathylisothiazolinone, Parfum.

Moja opinia:
Jak już wspomniałam, w żelu pokładałam duże nadzieje. Chciałam stosować go na twarz celem wyrównania kolorytu i pozbycia się drobnych zmarszczek. Na ramiona...(jestem okropnym, nałogowym drapaczem malutkich krostek na ramieniu...), by pozbyć się "dowodów zbrodni" oraz na dekolt. Na twarzy żel nie sprawdził się ani trochę- okropnie wysuszał. Miejscowo nie robił nic, więc zaprzestałam torturować twarz. Jeżeli chodzi o ramiona, to mogę powiedzieć, że nie zauważyłam rozjaśnienia starych śladów, a nowe goiły się odrobinę krócej. Bez szału.

Czas na pochwalenie się zakupami:
A) Parasolka Wittchen - by chronić włosy przed deszczem,
B) Poszewka z jedwabiu - by chronić włosy podczas snu.

Teraz kilka słów o przyjemnym zapachu, który dobił dna - VALENTINO, VALENTINA EDP


Zacznę od tego, że urzekła mnie butelka perfum. Flakon jest po prostu prześliczny. Zapach słodki, kwiatowy, ciepły, pudrowy. Trwałość na mojej skórze średnia...Jego największym minusem był fakt, iż nie mogłam zdjąć jego korka, by przelać perfum do ukochanego Travalo (RECENZJA). Zapach spodobał mi się, ale nie porwał. Może jeszcze go kiedyś kupię, choćby dla flakonika.

Czas na pokazanie kolejnych łowów:

1)  Balsam do włosów 7 olejów (RECENZJA) <3
2) Szampon Ghassoul Kwiatowy Mask- zakupiony do mycia twarzy - wspaniały produkt (RECENZJA), który właśnie dobija dna, a nie chcę się z nim rozstawać.

Niewłosowo- w tym miesiącu zakupiłam jeszcze dwie sukienki z Top Secret, ramoneskę z Mohito, szpilki Ryłko i dwa biustonosze z Esotiq.

Mam dla Was całą siatkę recenzji, pewnie w święta uda mi się ją opróżnić :)

Co u Was słychać ?

Buziaki,
Magdalena

21 komentarzy:

  1. Miło Cię przeczytać, fajnie że znalazłaś chwilę. Szkoda, że żel się nie sprawdził, dobrze, że nie wydałaś na niego pieniędzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatęskniłam za blogosferą, a i siatka z produktami do recenzji była przepełniona :) Dziękuję Ci Dorotko za żel :)

      Usuń
  2. Oj kochana,mam coraz większy apetyt na balsam 7 olejów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolka, myślę, że nie pożałujesz. To już moja 3 butelka i muszę przyznać, że nadal nie zmieniam zdania co do niego.

      Usuń
  3. Oj muszę w końcu kupić ten balsam 7 olejków :-) czuje, że się sprawdzi :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje :) Ubolewam nad słabą dostępnością balsamu....

      Usuń
  4. Ciekawi mnie ten balsam 7 olejków.Szampon z resztą też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam jest świetny. Szampon również dobrze się sprawdza do mycia twarzy. Przed chwila byłam w łazience i dostrzegłam, że w moim nowym nabytku zmienił się skład..... mam nadzieję, że działanie będzie na równie dobrym poziomie.... ;/

      Usuń
    2. Końcówkę składu: Benzyl Alkohol, Salicylic Acid, gliceryne, Sorbic Acid

      Sprzedawca napisał mi, że pomylili się w etykietowaniu...

      Usuń
  5. Kupiłam tę parasolkę kiedyś w prezencie mamie, ale miała ja bardzo krótko. Wiatr zrobił swoje.

    Widzę moje dwa ukochane produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz :D Długo czaiłam się na tę parasolkę :)

      To również moje ulubione produkty do pielęgnacji- jeden do włosów, drugi do twarzy :)

      Usuń
  6. Szkoda, ze zel jednak sie nie sprawdzil. Od jakiegos czasu ten balsam 7 olei widnieje na mojej liscie, miedzy innymi dzieki Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam wiele bardzo pozytywnych opinii na jego temat. U mnie sprawdza się wspaniale :)

      Usuń
  7. Na ten kwiatowy szampon mam ogromną ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do pielęgnacji włosów czy twarzy ? :)

      Usuń
  8. Szkoda, że ten żel się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szukam czegoś na stare blizny i ujędrnienie skóry ...

      Usuń
  9. Mam ten żel ślimaczy i u mnie nie zrobił nic tak samo.Ani nie wyrównał kolorytu nie spłycił zmarszczek strasznie wysuszał. Nie wybielił blizn.No masakra jakaś.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...