poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Receptury Babuszki Agafji - Domowy szampon do codziennej pięlegnacji - RECENZJA

Witajcie,

Ostatnie wieści z blogosfery - niedługo ruszają wyprzedaże w ROSSMANNIE ! Początkowo wiadomość bardzo mnie zelektryzowała, ale gdy ochłonęłam stwierdziłam, że nie potrzebuje niczego ! Z poprzedniej wyprzedaży -40% został mi jeszcze jeden tusz. Podkładów/korektorów/róży/pudrów/szminek/cieni nie używam, a lakiery wyłącznie Essie. Wiec nie wybieram się, bo jeszcze coś mnie skusi :)

Moja siatka z zaległymi produktami do recenzji zdaje się nie mieć dna... Ostatnio pisałam Wam o dwóch odżywkach, więc dzisiaj dla odmiany napiszę o szamponie - Receptury Babuszki Agafji - Domowy szampon do codziennej pielęgnacji.




SKŁAD:
Aqua nivalis, Siberian Water Complex® (Rhododendron dauricum, Inula Helenium, Atragene Sibirica, Helichrysum Arenarium, Solidago Dahurica, Erodium cicitarium, Pedicularis uralensis, Rubus saxatillis, Urtica Dioica, Saponaria Officinalis, Chamomilla Recutita, Silene Jenisseensis, Rhodiola Rosea, Artemisia Mongolica, Scutellaria Baicalensis, Polygonatum odoratum, Lamium album), Magnesium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Secale Cereale Seed Extract, Allium Cepa(Onion) Root Extract, Humulus Lupulus Extract, Propolis, Guar Gum, Citric Acid, Parfum, Kathon. 

CENA/DOSTĘPNOŚĆ/POJEMNOŚĆ:
Swój szampon kupiłam stacjonarnie za 13.70 zł/350 ml.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
Gęsta, beżowa ciecz. Wystarczył mi na miesiąc codziennego używania+ korzystał z z niego K. kilka razy i Heli chyba 6 razy.

PIENIENIE SIĘ/DOMYWANIE OLEI:
Przed szamponem używałam głownie Facelle i babydream, które pieniły się bardzo dobrze. Szampon do codziennej pielęgnacji pienił się średnio. Zawsze myłam nim włosy tylko raz, nie było problemów ze zmyciem olei.

ZAPACH:
Szampon pachnie ziołowo i ten aspekt nie wzbudza we mnie żadnych emocji.  

OPAKOWANIE:
Ciemna, plastikowa butelka. Nie widać zużycia. Szampon przelałam do pojemnika z pompką. 

MOJA OPINIA:
Przyznam szczerze, że szampon przypadł mi do gustu. Określiłabym go, jako bardzo dobre, delikatne, codzienne myjadło. Jednak po tygodniu używania go dzień w dzień, moja skóra potrzebowała czegoś mocniejszego (Eve Nature Style). Szampon nie miał problemów z domyciem naolejowanych włosów. Ciężko mi mówić o nawilżeniu, sypkości włosów, miękkości. Za te cechy odpowiada u mnie odżywka/balsam/maska. 

Wspaniale sprawdził się do mycia delikatnych włosków Helenki. Zauważyłam, że Babydream dla dzieci trochę wysusza jej włoski (myte dwa razy w tygodniu). Szampon domowy nadaje się idealnie.

Od jutra zaczynamy testowanie czarnego mydła Agafji, ale myślę, że szampon domowy jeszcze do nas wróci, tym bardziej, że mam blisko do stacjonowanego sklepu z rosyjskimi kosmetykami.

Lubcie rosyjskie szampony ? Używałyście domowego szamponu do codziennej pielęgnacji ? 

PS ! Wczoraj na spacerze odkryłam kolejny sklep z naturalnymi kosmetykami. Przez szybę dojrzałam mnóstwo ciekawych produktów np. maski omia, olejki indyjskie (w tym mój ulubiony heenara), rosyjskie szampony i balsamy, produkty sylveco, lavera, logona.......... Zwariuję :)

Pozdrawiam,
Magdalena M.

4 komentarze:

  1. Podziel się tym naturalnym sklepem *,*

    Szampon wydaje się być ciekawy :). Czekam na recenzję czarnego mydełka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michasiu........boję się pójść do tego sklepu, bo wydam tam za dużo :D

      Usuń
  2. Nie miałam szamponu z tej serii, ale uwielbiam balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę zaopatrzenia stacjonarnych sklepów!... Albo współczuję w sumie, bałabym się, że zbankrutuję! :) Zupełnie inne mamy włosy, mi szampony z MLS robią siano z włosów i poligon przesuszowy ze skóry głowy! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...