sobota, 8 marca 2014

Eveline, Argan+Keratin, maska do włosów 8 w 1 - Recenzja

Kochane,

Pewnie zauważyłyście, że ostatnio zniknęłam z blogosfery. Niestety nadal nie uporządkowałam swoich spraw prywatnych i zawodowych...co nie znaczy, że nie dbam o włosy :) Mam dla Was kilka zaległych recenzji i aktualizacji.

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami na temat maski ARGAN+KERATIN EVELINE 8 w 1. Jeżeli jesteście ciekawi jak sprawdziła się na moich włosach - zapraszam do recenzji.



SKŁAD:


OPAKOWANIE:
Elegancki czarny słój z odkręcaną nakrętką. Przed pierwszym użyciem trzeba zdjąć folię ochronną, przez co mamy pewność, że nikt przed nami nie wkładał do niej paluchów :D Nie mam się do czego przyczepić.


CENA/DOSTĘPNOŚĆ/POJEMNOŚĆ:
Zakupiłam ją w promocji w Biedronce za 16.99 zł /500 ml.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
Ma bardzo ciekawą konsystencję. Jest gęsta jak budyń (nawet tak pachnie :)) Wystarczyła na 10 użyć.

ZAPACH:
Jak wyżej wspomniałam maska pachnie budyniem. Bardzo ładny, słodki zapach -chyba największy atut tej maski.


MOJA OPINIA:
Na wstępie zaznaczę, że moje włosy nie lubią się z proteinami, więc do maski EVELINE 8 w 1 podchodziłam z dużą rezerwą (szczególnie, że maska to mix ziół i protein). Nie mniej całkiem atrakcyjna promocja sprawiły, że maska sama wpadła mi do koszyka (znacie to?). Maski używałam raz w tygodniu, niestety ani jedno użycie nie spodobało się moim włosom. Reagowały trochę histerycznie na bliskie spotkania z tą maską: po niej robiły się twarde, szorstkie, matowe, sianowianie i jakby "tępe". Żeby ją jakoś zużyć dodawałam do niej olejki, ale efekt również nie powalał na kolana. Zamiast się jej pozbyć/oddać/wyrzucić postanowiłam zużyć ją do końca z czego wyszło więcej szkód niż pożytku, bo trochę przesuszyła mi końcówki ;/ Nieprędko wrócę do protein...Reasumując, maska nie sprawdziła się na moich włosach i na pewno nie kupię jej ponownie.

Co myślicie o masce Eveline 8 w 1 ? Wasze włosy lubią się z proteinami?

PS. Pochwalę dzieło mojego K. <3



Buziaki,
Magdalena

12 komentarzy:

  1. U mnie produkty Eveline Argan + Keratin wyrządziły ogrom zniszczeń :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem Cię ;/ Zastanawiam się, czy podciąć zniszczenia. Póki co zamierzam powalczyć olejowaniem :)

      Usuń
  2. u mnie rownież się nie sprawdziła... A kupiłam ją w cenie pełnowymiarowej i trochę żałuję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pełnowymiarowa cena pewnie by mnie nie skusiła :D Obejrzałam gazetkę biedronki i zgłupiałam :D

      Usuń
  3. Dla maski od tej firmy są za ciężkie... ;)
    Jakie słodkie dzieło K! Pogratuluj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, przekażę mu gratulacje :)

      Usuń
  4. Nie kupuję Eveline dla zasady. ;) Witamy z powrotem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że jej nie kupiłaś... Dzięki za miłe słowa :D Byłam już w fazie "a może usunąć bloga?" :)

      Usuń
    2. Żadnych takich. Chcę przynajmniej raz w miesiącu oglądać Twoje piękne włosy. ;)

      Usuń
  5. Moje wlosy rowniez wola proteiny w malych dawkach ( o ile wogole ;)), wiec raczej sie nie skusze na ta maske ;) Zycze szybkiego uregulowania swoich spraw i rychlego powrotu do blogosfery :) Ostatnim zdjeciem, narobilas mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam. Kosmetyki 1000 w 1 mnie od razu odrzucają ;) Pizzerinki smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...