niedziela, 23 marca 2014

Eva Nature Style- szampon tataro-chmielowy- recenzja dobrego zdzieraka

Witajcie,

O tym jak ważne jest oczyszczanie włosów mocniejszym szamponem wie chyba każda włosomaniaczka. Rok temu do oczyszczania stosowałam szampon aloesowy z Lidla, później w Lewiatanie natrafiłam na szampon tataro-chmielowy Eva Nature Style i....męczymy się już razem 10 miesięcy, a końca nie widać. 


SKŁAD:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Humulus Lupulus (Hops) Extract, Parfum, PEG-75 Lanolin, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone/Methylisothiazolinone, Tetrasodium EDTA, Cinnamyl Alcohol, Coumarin, CI 19140, CI42080

KOLOR/ZAPACH:
Zielony kolor, zapach ziołowy- dla mnie bardzo przyjemny, bo kojarzy mi się z dzieciństwem. 

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
Konsystencja rzadka, wydajność to moja bolączka xD Kupiłam go ok. 10 miesięcy temu. Używam średnio raz na tydzień. Myję nim wannę, 200 ml zużyliśmy jako mydło do mycia rąk, a końca nadal nie widać. 

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Nie pamiętam ile za niego zapłaciłam. Podejrzewam, że w granicy 8 zł (za litr!) . Wpadł mi do koszyka w osiedlowym Lewiatanie.

MOJA OPINIA:
Szampon bardzo dobrze się pieni i świetnie oczyszcza włosy ("trzeszczą i skrzypią" po myciu). Nie podrażnia skóry głowy. Podoba mi się jego zapach, który kojarzy mi się z kąpielami w dzieciństwie oraz to, że produkt jest polski. Zostawia moje włosy odrobinę dłużej świeże niż gdy umyje je delikatnymi szamponami, ale nie zdecydowałabym się stosować go do codziennego użytku. Nie mogę się doczekać, aż się skończy, ponieważ chcę wypróbować inne szampony (nigdy nie kupię już tak dużej butli!). Nie mniej jednak polecam do oczyszczania w wersji 250 ml :)

Miłej niedzieli,
Magdalena

11 komentarzy:

  1. ja aktualnie do oczyszczania używam szamponu ziaja :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać po etykiecie, ile butla już przeszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, rzeczywiście :) dopiero teraz zwróciłam uwagę.

      Usuń
    2. uwielbiam Twoje komentarze :D czasem chcę napisać to samo, ale rezygnuję, bo widzę że Ty napisałaś coś podobnego :D myślimy podobnie ;)

      Usuń
    3. Ja również uwielbiam poczucie humoru Doroty :D

      Usuń
    4. Oj tak... butelka ma już zdecydowanie dość :)

      Usuń
  3. może go wypróbuję, jak wykończę Barwę

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora wydajnosc ;) Zycze szybkiego zdenkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj szampony oczyszczające zdecydowanie za wolno się zużywają :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się po nim szybciej przetłuszczały włosy :/ Butelkę 250ml zużywam już rok (tzn. od paru miesięcy nie używam) i na pewno nie kupię już tej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego szamponu. Współczuję, że się tak z nim długo musisz męczyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...