czwartek, 6 lutego 2014

Isana Hair Professional Oil Care- Recenzja

Kochane,


Udałam się do rodziców by skorzystać z internetu. Swój powinnam mieć na początku przyszłego tygodnia :) Udało się nam już rozpakować, a ja od poniedziałku rozpoczęłam nową pracę. W ubiegły piątek robiłam badania do pracy. Jednym z koniecznych badań było badanie okulistyczne (praca przy komputerze powyżej 4h dziennie). Jakież było moje zdziwienie, gdy okulista stwierdziła u mnie wadę w kierunku "+" oraz lekki astygmatyzm. Stwierdziła, że wada nie powinna mi przeszkadzać w pracy. Pytałam czy jest możliwość kolejnej operacji wzroku w przyszłości (przeszłam laserową operację 4 lata temu, wcześniej miałam wadę -3,75, przez 8 lat nosiłam okulary i soczewki), odpowiedziała mi, że NIE! Nie zakropiła mi nawet oczu, tylko pobieżnie zbadała, badania do pracy to dla nich trochę masówka. Popłakałam się po wyjściu od niej. Nie zauważyłam aby mój wzrok pogorszył się od operacji. Rok temu robiłam badanie okulistyczne i wszystko było OK. Nie rozumiem tego zupełnie, więc wybiorę się na wizytę do swojego okulisty....Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.


Chciałabym napisać Wam kilka słów na temat odżywki zakupionej w promocyjnej cenie (4.99 zł) w Rossmannie - ISANA HAIR PROFFESIONAL OIL CARE.


SKŁAD:
Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Citric Acid, Stearamidopropyl Dimethylamine, Hydrolyzed Wheat Protein, Argania Spinosa Oil,Panthenol, Quaternium-87, Niacinamide, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Parfum, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol 

ZAPACH:
Wyraźny, nie przypomina mi niczego konkretnego.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Zapłaciłam za nią 4.99 zł/500 ml w Rossmannie (promocja). 

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
Nie jest rzadka, ani gęsta. Uplasowała się na środkowej pozycji. Wystarczyła mi na 7 razy + raz użyła jej moja siostra na włosy prawie do pasa.

DZIAŁANIE:
Kilka razy chciałam wrzucić ją do koszyka i jakoś stwierdzałam, że powinna poczekać na swoją kolej. Do zakupu ostatecznie przekonała mnie Gapa tym wpisem. Niestety moje włosy nie polubiły się z nią tak bardzo jak włosy Gapy. Moich włosów nie dociążała. Zazwyczaj po niej miałam BHD (spuszone włosy na długości i końcówki wywijające się w różne strony). Efekt po trzymaniu odżywki długo i krótko tako samo zły. Nie kupię jej ponownie. 

Używałyście odżywki z Isany ? Przypadła Waszym włosom do gustu? 

Pozdrawiam Was,
Magdalena

7 komentarzy:

  1. Okulistką się nie przejmuj, zawsze jak robiłam badania do pracy to jakieś straszne konowały badały mój wzrok. Wybierz się do swojego zaufanego okulisty, a jeszcze lepiej do optometrysty. :) Ja z -0.75 i astygmatyzmu przeszłam na +1,25 bez astygmatyzmu (oczywiście nie na raz, tylko w ciągu kilkunastu lat). Oczy "plusieją" z wiekiem, to normalne. Przy czym odkąd mam dobrze dobrane okulary, oczy przestały mi łzawić i wyglądać na wampirzo-przekrwione ;) Myślałam, że to alergie, a to był wynik nadmiernego wysilania oczu.

    Isanę mam na tyle krótko, że nie wyrobiłam sobie o niej zdania, Twoja kieska opinia jednak sprawia, że jestem dobrej myśli - bo mamy inne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie bardzo fajnie się spisuje. Jest świetna szczególnie do OMO, ale nakładana normalnie jako odżywka, szczególnie połączona z olejkiem, bardzo nawilża moje włosy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspolczuje wizyty u tak pobieznej okulistki ;/ Nie ma co sie przejmowac, tylko leciec na konsultacje do innego lekarza ;)
    Tej akurat odzywki nie mialam. Zakupilam ostatnio z tej serii wersje do wlosow kreconych i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Isana jakoś do mnie nie przemawia :/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ta odżywka sprawdzała się całkiem dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za okulistka ;//

    A co do Isany, to nie miałam i po Twojej recenzji nie kupię :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulistką się w ogóle nie przejmuj!
    Który dobry okulista bada oczy bez wkroplenia do nich specjalnych kropelek... Napewno jest wszystko ok!

    Na Isanę mam wielką ochotę i kiedyś ją kupię. Cena nie jest wysoka, więc mogę zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...