czwartek, 23 stycznia 2014

Zmieniam swoje życie...

Kochane,

Postanowiłam podzielić się z Wami moją sytuacją życiową, która ostatnimi czasy jest skomplikowana. Przede wszystkim jestem w trakcje zmiany pracy, a co za tym idzie muszę również zmienić miejsce zamieszkania  (ok. 50 km od dotychczasowego - z Gdańska do Wejherowa). Mieszkania dopiero szukamy, nawet nie chce myśleć o pakowaniu i samej przeprowadzce..........Do tego zwaliła mi się na głowę sesja w Poznaniu. To wszystko sprawia, że nie mam wolnego czasu. Pewnie za ok. miesiąc, może dwa wszystko zacznie się normować. Póki co tęsknię za blogowaniem i za czytaniem Waszych blogów. 

Mimo braku czasu, w ostatnim czasie w me ręce wpadło kilka ciekawych rzeczy:



Sukienka z nowej kolekcji Mohito (K. mnie na nią namówił, więc czuję się usprawiedliwiona :D)

stara znajoma Alterra :)

Skarby od Dorotki (fightthedull)

Essie: Bahama mama i aperitif.

Korektor Catrice 010- jest fantastyczny !

Placenta Activ

Mam nadzieję, że uda mi się do Was wrócić jak najszybciej... Tymczasem trzymajcie za mnie kciuki :)

Buziaki,
Magdalena

6 komentarzy:

  1. Powodzenia przy przeprowadzce!
    I zdania wszystkich egzaminów na 5 :-)
    buziaki! :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten korektor z Catrice. Jest naprawdę świetny, choć moim zdaniem za bardzo wpada w żółte tony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam za Ciebie kciuki. Jest trudno, ale da się, my się przeprowadziliśmy o 180 km dalej (albo bliżej, jak kto woli). Wprawdzie bez sesji, ale za to z miliardem Mężowych nadgodzin ;) Dacie radę, a zleci to wszystko jak z bicza strzelił. Powodzenia! :) Ogarnij co trzeba i wracaj. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci wszystkiego dobrego i żebyś się zaaklimatyzowała w nowym miejscu :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy Ci wpadły :)
    Mam nadzieję, ze szybko znajdziecie mieszkanie i przeprowadzka przebiegnie bez problemu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki żeby wszystko Ci się udało!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...