poniedziałek, 6 stycznia 2014

Podsumowanie miesiąca- grudzień 2013

Witajcie,

Kiedy minął grudzień ? Mam wrażenie, że jeszcze nie minął. Myśl, że jutro wracam do pracy.... paraliżuje mnie :P Moje włosy miały kolejny dobry miesiąc- były dociążone, miękkie i błyszczące. 

Pod choinkę dostałam nożyczki Jaguar i dwa dni później pozbyłam się ok. 3- 4 cm włosów. Niestety ręka K. nie jet na tyle wprawiona w cięciu włosów nożyczkami i zrobiła mi lekkie "ząbki". O ile kształt lekkiego "U" można łatwo osiągnąć przy Creaclip (RECENZJA), tak ząbki zależne są od sposobu cięcia. Ostatnio K. założył mi Creaclip na włosy, przeleciał swoją maszynką i włosy były równe. Któraś z Was ma jakieś rady odnośnie obsługi nożyczek? Czy to kwestia wprawy ? Jak myślicie ?

Nie żałuję cięcia, mimo iż ciągle oddalam się od upragnionego celu osiągnięcia długości włosów do talii. Przyrost w tym miesiącu był ogromny, bo mimo cięcia nie ma dużej różnicy w długości włosów z początku grudnia. Przyczyniła się do tego wcierka z palmy sabałowej i Joanny rzepy, ale o tym mam zamiar napisać więcej.

Szampony:  
- Facelle x12 
- Babydream dla dzieci x10
- Barwa (do oczyszczania) x4
- Szampon Ghassoul kaktusowy x5
- Mrs Potter aloesowy x8 
- Mrs Potter Ginkgo biloba z kreatyną x9

 Odżywki/Maski:
- Balsam 7 olejów x6  
- Bioax do włosów suchych i zniszczonych x6 
- Deba x6
- Planeta Organica- balsam marokański x3
- Balsam kokosowy do włosów Splend'Or Balsamo Addolcente al cocco x6
- Maska drożdżowa Babuszki Agafji na skalp x3
- Odlewki masek od Eve x4 
 

Inne: olejowanie x8, Seboravit x1, wcierka z palmy sabałowej+Joanna rzepa x22, ręcznik z mikrofibry, czesanie TT na sucho, BHD x2



05.01.14

 Jak się miały Wasze włosy w grudniu ??? :)

Buziaki,
M.

19 komentarzy:

  1. Ta wcierka z Joanny chodzi za mną od kilku miesięcy, kiedyś muszę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna tafla! <3
    Rzepę wcieram i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, jak z reklamy! Wpadam w kompleksy oglądając :(

    OdpowiedzUsuń
  4. cuudne :-) aż by się chciało pomiziać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite włosy :) Aż miło patrzeć :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech Ci K. nie strzyże wszystkich włosów na raz, tylko jedną, spodnią warstwę. Mniejszą ilość włosów łatwiej przyciąć prosto. Następnie na te ostrzyżone włosy trzeba sczesać kolejną warstwę, na tyle cienką, żeby było widać tę dolną linię (nową). Ostrzyc równo. Sczesać kolejną warstwę. I tak dalej aż do skrócenia wszystkich włosów. Linia będzie jak od linijki, choć pracy o wiele więcej. Ja bym obcinała maszynka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana ! :* w marcu spróbujemy tym sposobem :* tylko sprawię sobie jakąś klamrę/dużą spinkę :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. nieeee i nie zamierzam :)

      Usuń
    2. I dobrze. Ciekawy masz ten kolor włosów :).

      Usuń
  8. Kocham Twoje włosy! *.*
    Ale są już długie! I takie gęste, ach ach ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy są cudne! Mogę tylko pozazdrościć takiej tafli, bo sama mam włosy kręcone. Co do wcierek, to nigdy jeszcze nie próbowałam żadnej..., chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne masz włosy, zazdroszczę długości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne *.*, jak zawsze :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudne włosy, bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...