czwartek, 2 stycznia 2014

Olejek godny polecenia - z polecenia :D

....trochę "masło maślane" :) Witajcie,

Chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami na temat bardzo dobrego produktu, który skutecznie poleciła mi Makapaka (:*) Chodzi o olejek do włosów Heenara.



SKŁAD: 

Cocos Nucifera (Coconut Oil) - Olej kokosowy, Eclipta Alba(Maka)- miałam okazję sprawdzic jego działanie w herbatce -->RECENZJA, Emblic Myrobalan (Amla) - Olej Amla, Herrestis Monniera (Brahmi) - Olej Brahmi, Hibiscus Rosasinesis (Jaswand) - Olej z róży chińskiej, Azadirachta Indica (Neem) - Olej z Nasion Neem, Hedychium Spicatum (Kapoorkachli) - 
Lawsonia Alba (Mehendi) - Olej z lawsonii bezbronnej, Prunus Amygdalus (Almond) - Olej ze słodkich migdałów, Aloe Barbadensis (Kumari) - Olej z aloesu 

DOSTĘPNOŚĆ/CENA:
Zakupiłam na allegro- 16 zł/100 ml+ wysyłka. 

OPAKOWANIE:
Plastikowa przezroczysta buteleczka, którą zamyka się na zatrzask.Wykonana chyba ze słabej jakości plastiku, bo skurczyła się przy ciepłej (no dobra, zbyt ciepłej :D) wodzie. Na pewno nie był to wrzątek.

ZAPACH:
Nie przeszkadzał mi ani trochę. Bałam się go trochę po złych doświadczeniach z sesą i amlą ;) Zdał test wrażliwego nosa mojego K. (gdy używałam olejku sesa, K. nie chciał ze mną spać ;))

KONSYSTENCJA:
Olejek ma stałą konsystencję, którą zawdzięcza kokosowi w składzie. By wydobyć olejek z butelki trzeba go lekko podgrzać, bądź zafundować mu kąpiel wodną (do miski nalać ciepłą wodę i wrzucić do niej butelkę z olejkiem).

KOLOR:
Gdy konsystencja jest stała kolor olejku jest pomarańczowy, po rozpuszczeniu zaś czerwony. Czytałam, że może barwić, właściwie liczyłam na to, ale nic takiego nie miało miejsca- nawet refleksów rudawych mi nie przybyło.

ZMYWANIE Z WŁOSÓW
Bezproblemowe. Myłam po nim włosy odżywką jeden raz :) 

DZIAŁANIE
Jak używałam ? 2 godziny przed myciem nakładałam go na włosy od ucha w dół. Olejowanie skalpu nasila u mnie wypadanie włosów. Zmywałam go odżywką.

Efekty, to niezliczona ilość komplementów :) Tydzień temu byłam na imprezie z moim K. i jego znajomymi. Kilka dziewczyn zaczepiło mnie w toalecie i macały moje włosy ! :) 

Moje włosy po olejku Heenara lśnią jak szalone. Zauważyłam, że są po nim bardziej gładkie i miękkie. Jednocześnie świetnie dociąża włosy (to raczej nie efekt mycia odżywką).

Na pewno kupię kolejne opakowania- 200 ml, póki co testuję zwykły olej kokosowy, którego używam również do smażenia.

Znacie ten olejek? Co o nim myślicie ? Używałyście indyjskich olejów do włosów ?

Buziaki,
Magdalena

21 komentarzy:

  1. Choć produkt zawiera wiele substancji odżywczych, raczej się na niego nie skuszę, ponieważ moje wysokoporowate włosy puszą się po użyciu oleju kokosowego.

    Ostatnio wróciłam do lanoliny. Po jej aplikacji kosmyki są gładkie i lśniące. Gdy wracałam z zakupów, usłyszałam komplement nt. włosów od dwóch licealistów;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lanolina świetnie służy moim ustom :) komplementy są budujące :D

      Usuń
  2. Nie stosowałam ;-) Boję się trochę tego olejowania włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz się czego obawiać :) olejowanie bardzo służy włosom :)

      Usuń
  3. Zawsze mnie kusił, ale obawiam się, że moje włosy będą się puszyły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety olejek kokosowy nie jest dla wszystkich włosów ;/

      Usuń
  4. Mam sporą odlewkę hennary - ale na długości nie lubię kokoska, boję się trochę na skalp, bo czasem oleje wzmagają mi wypadanie włosów, kładzione właśnie na skórę głowy, no zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo- olejowanie skalpu wzmaga wypadanie włosów ;/

      Usuń
  5. Nie lubię kupować przez internet, ale może się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czeka na swoją kolej, ale heenarę w proszku pokochałam, więc spodziewam się samych dobrych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby i u Ciebie olej się sprawdził :) muszę się pochwalić, że DAJĘ GULA :)

      Usuń
  7. Szkoda, że ma olej kokosowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla niektórych olej kokosowy w składzie może być przeszkodą :) dla mnie zaleta :)

      Usuń
  8. Dlatego właśnie chcę go kupić :)
    Wiele osób go chwali, więc mam nadzieję, że spisze się również i u mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, może spróbuj najpierw 100 ml ? :)

      Usuń
  9. Mi również chodzi po głowie jego zakup-jeśli ma tak cudowne działanie-kurcze nie powstrzymam się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała wypróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozytywne opinie o tym olejku zachęcają do zakupu, ale olej kokosowy w składzie nie pasuje moim włosom :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...