piątek, 3 stycznia 2014

Balsam kokosowy do włosów - Splend'Or Balsamo Addolcente al cocco- RECENZJA

Witajcie,

Przyszedł czas na recenzję ciekawej odżywki do włosów na bazie olejku kokosowego- Splend'Or Balsamo Addolcente al cocco. Odżywkę otrzymałam od Eve- właścicielki najpiękniejszych włosów w całej blogosferze :*.



SKŁAD:
 Aqua, Stearyl Alcohol Cetyl Alcohol, Cocos Nucifera Oil, Achillea
  Millefolium Extract, Tilia Tomentosa Extract Chamomilla Recutita Flower Extract, Althea Officinalis Root Extract, Malva Sylvestris Extract, Propylene Glycol, Triethylene Glycol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Magnesium Nitrate, Magnesium
Chloride, Parfum, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone


Woda, dwa emolienty, olej kokosowy, wyciąg z liści i kwiatów krwawnika, ekstrakt z lipy srebrzystej, ekstrakt z rumianku, ekstrakt z prawoślazu, ekstrakt z ślazu dzikiego, humektant, antystatyk, regulator pH, konserwanty, zapachy, konserwanty

CENA/ DOSTĘPNOŚĆ/ POJEMNOŚĆ:
Balsam ma pojemność 300 ml, można zakupić go we Włoszech za ok. 1-2 euro. 

ZAPACH:
Ładny. Mój K. czasem podbiera mi odżywki (które ładnie pachną), tej użył 2 razy :) Zapach jest słodki, ale nie pachnie kokosem.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
Konsystencja rzadka, dość lejąca. Wydajność raczej średnia. Balsamu użyłam 7 razy, a K. dwa. 

DZIAŁANIE:
Po pierwszym użyciu wiedziałam, że się polubimy, dlatego zakazałam mojemu K. (pod groźbą sprowadzenia mi nowego opakowania z Włoch) używania balsamu :D Moje włosy nie są ostatnimi czasy wymagające. Balsam dobrze je nawilżał, były po nim mięciutkie. U mnie nie dociążał włosów, więc stosowałam naprzemiennie z cięższymi balsamami (np. z marokańskim Planety Organica-->KLIK). Spodobało mi się działanie balsamu, więc gdy kiedyś będę zwiedzała Włochy (a na to się zapowiada, bo K. kocha AC Milan), to pewnie zakupię kolejne opakowanie.

Czy Wasze włosy lubią kokos ? Zachęcił Was balsam kokosowy ?

Buziaki,
Magdalena

10 komentarzy:

  1. Alkohol stearylowy, jak cudownie! Mój ulubiony.

    Eve definitywnie ma najpiękniejsze włosy w całej blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najładniejsze to nie ale miło mi :D.

      Usuń
  2. Mam na niego chętkę :-D
    Jak będziesz kupować to kup od razu dwa ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy! :D Uwielbiam kokos i strasznie sobie ostrzyłam zęby na ten balsam w konkursie ;)

      Usuń
    2. nie ma sprawy, być może to będzie za rok, albo później, ale będę o Was pamiętać :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że balsam się sprawdził. U mnie troszkę inaczej działa na wodzie miękkiej i twardej. Po deszczówce ratował mi włosy bo je strasznie plątała :/. No i balsamiki są taniutkie. Tylko na mojej wyspie(jak wszystko) są trochę droższe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ja lubię zapach kokosa, a mojego włosy dobrze współgrają z szamponami i odżywkami z nim w składzie, więc rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kosmetyk. Niestety pewnie nigdy nie wypróbuję :( Dostępność kiepska, a do Włoch się w najbliższym czasie nie wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szampon można już kupić w Polsce, tak samo jak i balsam tej firmy, proszę użyć Google'a :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...