środa, 4 grudnia 2013

Podsumowanie miesiąca- listopad 2013

Moje Drogie,

Strasznie się cieszę, że listopad za nami. Mój przyjaciel stwierdził, że to najgorszy miesiąc w całym roku. Zgadzam się z nim. Grudzień mija szybciutko, poza tym ma przyjemną, świąteczną aurę. Styczeń to zazwyczaj miesiąc ciężkiej pracy- również szybko mija, potem już tylko krótki luty i prawie wiosna :D 


O ile październik sprzyjał moim włosom, tak listopad prawie wcale ;/ Najbardziej narzekałam na poplątane włosy w okolicy karku. Przyczynił się do tego komin, który zakładam i ściągam kilka razy dziennie i identyfikator z pracy, który noszę zawieszony na szyi. Końcówki zaczynają sprawiać kłopoty- odwijają się nie tak jak bym chciała...Pod koniec grudnia planuję obciąć je ok. 3 cm :)

Szampony:  
- Facelle x16  
- Babydream dla dzieci x10
- Barwa (do oczyszczania) x4
- Mrs Potter aloesowy x8
 

Odżywki/Maski:
- Balsam 7 olejów x6  
- Biovax naturalne oleje x3  
- Deba x11
- Planeta Organica- balsam marokański x8
- Biovax- do włosów suchych i zniszczonych x1
- Maska drożdżowa Babuszki Agafji na skalp x2
 

 Inne: olejowanie x4, Capitavit x6, Seboravit x13, ręcznik z mikrofibry, czesanie TT na sucho

04.11.13

 Włosy po myciu oczyszczającym szamponem, lekko wilgotne :)


Jak się miały Wasze włosy w listopadzie ??? :)


Buziaki,
M.

35 komentarzy:

  1. Piękne włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo! Jakie piękne! Piękne, piękne, piękne! Chcę je!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, ja po prostu mówię prawdę :*

      Usuń
  3. U mnie końcówki spotkały się z nożyczkami - poleciało 5 cm jak wiesz :) A Twoje wciąż zachwycają, i nawet nie wyglądają na tak problematyczne jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie wstawię zdjęcie z wywiniętymi końcówkami :D

      Usuń
  4. Cudowne włoski! Chyba też się skuszę na Facelle do mycia :)
    Moje włosy miały się całkiem nieźle. Układały się dobrze i nie puszyły tak mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne :). Doszła Ci paczuszka?. Maskę bioselect trzymaj do góry dnem. Jest zbyt gęsta do tego pudełeczka , ale nie miałam innego :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszła, ale dopiero dzisiaj się do niej dobiorę :):):)

      Usuń
  6. masz naprawdę piękne włosy.... marzę o takich

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooooooo, są moje ulubione włosy :)

    Napiszę to samo co zawsze: przepiękny kolor i blask, baaardzo chciałabym mieć takie włosy (oczywiście, gdyby mi pasowały). :)

    Też nie lubię listopada, ale przez przeprowadzkę nawet nie wiem, kiedy się skończył. A jeszcze 3 tygodnie i dzień znów będzie się robić coraz dłuższy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaszczycona :*

      Nie mogę się doczekać wiosny ! :)

      Usuń
  8. Przepiękne masz te włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy masz! Ale Ci ich zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, idealne :-) tak cudownie się układają! ;-) :-*
    Jak patrzę na Twoje włosy, to zastanawiam się czy nie zrobić sobie takiego cięcia ja Ty, takie delikatne U niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo miałam na prosto :) oba cięcia mi się podobają :)

      Usuń
  11. Chciałabym, żeby moje włosy wyglądały tak po listopadzie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz podobne włosy do aktorki bloga kosmetycznealterego ;-) Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci ten długości i "jakości" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy ;)
    Moje włosy miały lekki kryzys w listopadzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kryzys ;/ oby więcej się nie pojawił :)

      Usuń
  15. bardzo lubię Twoje włosy, są takie idealne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...