niedziela, 8 grudnia 2013

Od Eve :* + Mikołaj

Kochane,


Chyba byłam grzeczna w tym roku :) Chwalę się co dotarło do mnie w poprzednim tygodniu:

1) Paczka od właścicielki przepięknych włosów - EVE :*


DeBa BioVital balsam regenerujący, balsam kokosowy Splend'or, suszone owoce palmy sabalowej, ukraińskie szare mydło potasowe 72%, odlewki: maska Seri Natural Line do włosów suchych i zniszczonych, aloesowa maska Omia, grecka maska z olejami Bioselect, niebieska ekologiczna torba z papieru.

Najbardziej ucieszyła mnie palma sabalowa- dzisiaj zrobię z niej wcierkę.


2) Prezent od Mikołaja (właściwie sama sobie kupiłam w Dzień Darmowej Dostawy)- pędzelek Hakuro H24


3) Joanna Rzepa- kuracja wzmacniająca (recenzja KLIK)- u mnie jedna z najlepiej działających wcierek, wykorzystam ją do wcierki z palmą sabalową od Eve :)

4) Czapka i komin z Reserved
 
 


Byłyście grzeczne ? :) Był u Was Mikołaj ? :) 

Buziaki,
Magdalena 

10 komentarzy:

  1. Palmy sabałowej strasznie zazdroszczę!
    Mam nadzieję, że ją kiedyś dostanę, a Tobie życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej, ja co prawda z trudem, ale powstrzymałam się od udziału w konkursie, mam takie zapasy, że wstyd byłoby odbierać komuś szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komin i czapka rewelacja :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej- zazdroszczę troszkę tej palmy sabałowej :)
    Super komin!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty dostałaś :) Życzę miłego testowania. Ja też byłam wyjątkowo chyba grzeczna, bo mój Mikołaj był bardzo hojny w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam niegrzeczna ;-D muszę się poprawić to może Mikołaj przyniesie coś pod choinkę ;-D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...