niedziela, 1 grudnia 2013

List do Świętego Mikołaja !

...postanowiłam napisać i ja ! (ten list tyczy się Mikołaja z 6 grudnia, do tego późniejszego napiszę inny list :))


Drogi Mikołaju!

Oto moje wymarzone prezenty:

 1. Czapka pastelowa z Reserved

 

2. Pastelowy komin do czapki (Reserved)- zdjęcie nie oddaje prawdziwego odcienia. W sklepie czapka z kominem niewiele się różnią.

 

3. Pędzel Hakuro H24
 


Gdyby nie zapas odżywek i masek w łazience wpisałabym na swoją listę odżywkę bananową z TBS (aktualnie trwa promocja 2szt za 25 zł !!!).


Co znajduje się w Waszym liście do Świętego Mikołaja ? :)

Buziaki,
Magdalena

14 komentarzy:

  1. Do Mikołaja nic konkretnego, a na 24 grudnia nowy aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba świętego mikołaja poproszę o mniejsze potrzeby xD
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka i komin są cudowne.
    Z wielką chęcią sama bym je nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komin jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejkuu, kiedy na dworze jest tak zimno chciałabym taką cieplutką czapeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam swoją listę już zrobioną do Mikołaja :) są to oczywiście kosmetyki do włosów :P Seria Seboradin regenerująca to moja największa zachciewajka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Komin wydaje się bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, I just read texts on your blog and I became interested in the topic. I like your site and I am thinking whether I could use your words in my work? Would it be possible? If yes, please contact with me.Thanks.
    Jeux de fête

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, a do kiedy ta promocja na tbs? może w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia :) w weekend jeszcze była :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...