niedziela, 22 grudnia 2013

L' Biotica, Biovax włosy suche i zniszczone- recenzja

Kochane,

Jakiś czas temu na moim blogu pojawiła się recenzje masek Biovax- do włosów blond (KLIK) oraz naturalne oleje (KLIK). Recenzje nie była pozytywne. Dzisiaj kolej na MASKĘ BIOVAX DO WŁOSÓW SUCHYCH I ZNISZCZONYCH. Maski kupiłam w promocji w SP (19.99 --> 11.99 zł). Naprawdę się cieszę, że przetestowałam już całą serię, bo przynajmniej żadna z nich nie będzie mnie więcej kusić :)
 

SKŁAD
 Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth - 20, Cetrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Cinnamomum Zeylanicum Extract, Mel (Honey) Extract, Parfum, C.I. 16255, C.I. 42090, Linalool, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Potassium Sorbate. 

Emolienty, olej ze słodkich migdałów, lanoina, gliceryna, ekstrakt z henny, ekstrakt z cynamonowca cejlońskiego, ekstrakt z miodu ... Nie zawiera zaś sylikonów, olejów mineralnych i brzydkich parabenów- czym producent szczyci się na opakowaniu. 

OPAKOWANIE
Nie zrobiłam zdjęcia, ale maska zapakowana była w kartonowe pudełko, które zawierało: foliowy czepek, próbkę serum na końcówki oraz plastikowy słoiczek z maską. Nie przepadam za tego typu opakowaniami. Wieczko ciężko się otwiera, nie widać zużycia, brak pompki.

CENA/ DOSTĘPNOŚĆ
11.99zł /250 g -SuperPharm. Cena regularna ok. 20 zł- zdecydowanie za drogo !!! Maska nie jest warta swojej ceny.

ZAPACH
Delikatny, nienachalny, nie przeszkadzał mi.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ 
Konsystencja budyniowa, gęsta, zbita, nie spływa z włosów. Ciężko się ją nakłada, przez co wydajność raczej słaba (maska wystarczyła mi na 7 użyć). 

DZIAŁANIE
Maska, podobnie jak siostry (czyli wersja do włosów wypadających, wersja do włosów blond i wersja z naturalnymi olejami) NIE SPRAWDZIŁA SIĘ. Działała gorzej od wersji z olejami, lepiej od wersji do włosów wypadających i blond. Włosy po jej użyciu były spuszone. Liczyłam na nawilżenie i dociążenie, ale się przeliczyłam. Widziałam całe mnóstwo dobrych opinii na jej temat, więc nie chcę Was zrażać. Biovaxy nie służą moim włosom, więc na pewno nie kupię jej ponownie.

Lubicie Biovaxy ? Sprawdzają się na Waszych włosach ?

Buziaki, 
Magdalena

15 komentarzy:

  1. oj szkoda. u mnie działa genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczyłam na tę wersję, ale trudno :)

      Usuń
  2. Ja lubię Biovaxy i moim włosom naprawdę dobrze służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę, bo maski można dorwać stacjonarnie i niekiedy w dobrych okazjach :)

      Usuń
  3. Mi biovaxy też tak średnio :( tą wersję mialam i również puszyła moje włosy,

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie Biovaxy się sprawdzają ;-) chociaż tego niezbyt lubiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raz miałam małą maskę z biovaxu i po jej użyciu nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie biovax się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie miałam żadnego Biovaxa i szczerze powiedziawszy wcale mnie one nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze, ale nie mam dostępu do jaskini biovaxowych promocji ;) Dlatego raczej nie kupię. Na pewno nie zapłacę 20 złotych za taką maskę, jeśli już to zdecydowanie wolałabym skusić się na NaturVital ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moje bardzo zniszczonne wlosy ta maska działa fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie się niestety nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie maska przeciw wypadaniu włosów sprawdziła się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  12. tej,nie miałam,ale uwiebiam te serie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam gdzieś próbkę tej wersji, ale nie mogę się zabrać za użycie jej :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...