sobota, 21 grudnia 2013

Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego ? - masło kakaowe Isana

Moje Drogie,

Mówi się, że gdy coś jest od wszystkiego, to jest od niczego. Niestety wielokrotnie przekonałam się o racji tego powiedzenia. Przekładając powiedzenie na kosmetyki, muszę przyznać, że zdarzyło mi się znaleźć wiele kosmetyków uniwersalnych, które dobrze działają (np Facelle, woda różana, olej kokosowy.........itd), ale znalazły się też produkty, które sprawdziły się słabo.

Jednym z takich wielofunkcyjnych kosmetyków, które sprawowały się kiepsko jest masło kakaowe ISANA.


Skład: 
Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Ethylexyl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butylene Glycol, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Copernicia Cerifera Cera, Theobroma Cacao Butter, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Isopropyl Palmitate, Carbomer, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Coumarin.

Cena/ pojemność/ dostępność:
9.99 zł/500 ml, dostępny jedynie w Rossmannie.

Zapach:
Sztuczny, na pewno nie jest to zapach masła kakaowego :) 

Konsystencja/wchłanianie:
Krem jest wodnisty. Wchłania się bardzo szybko.

Działanie:
Przetestowałam je na wiele sposobów:
a) kremowanie włosów: KATASTROFA,
b) nawilżenie ciała po prysznicu: jakie nawilżenie ?! praktycznie brak,
c) kremowanie rąk: "masło" nie nadawało się,
d) GOLENIE: tutaj muszę przyznać, że całkiem nieźle się sprawowało :) Kremowałam grubą warstwą nogi, po czym goliłam maszynką, spłukiwałam wodą i już nic więcej z nimi nie robiłam. Wykorzystałam tak większą część kremu.

Na pewno nie kupię ponownie.

Miałyście ten krem-"masło" ? jak u Was sprawdziło się kremowanie włosów ?

Buziaki,
Magdalena

7 komentarzy:

  1. Nakładałam je na włosy przed wejściem do sauny- ot po prostu, aby stworzyło ochronną warstwę przed ciepłem.
    Nie dawało większych efektów, ale nie tego od niego wymagałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam je kupić właśnie dla zapachu... ale po takiej recenzji chyba mi przeszła ochota. Może inne isanowe masło sprawi się lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie sprawuje sie swietnie jako balsam, a mam atopowe zapalenie skory:). Na wlosy za to tylko z jakims olejkiem. A zapach uwielbiam- jak widac kwestia gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się już zapach tego masła 'przejadł' (przewąchał? :D), jednak do włosów jest ono cudne :P Moje włosy ogólnie chyba bardzo lubią kremowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go nigdy. Może to i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio prawie kupiłam i chyba teraz się cieszę, że nagle z niego zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...