sobota, 2 listopada 2013

Ziaja- dwufazowy płyn do demakijażu oczu

Kochane,


Dzisiaj kilka słów na temat dwufazowego płynu do demakijażu Ziaji. Przez dłuższy czas byłam wierna dwufazowemu płynowi z Bielendy, ale jakoś nie mogłam na niego trafić, więc dorzuciłam do koszyka płyn z Ziaji.




ZALETY:
+ cena niewygórowana,
+ dostępny,
+ nie uczulił,
+ nie podrażnił,

WADY:
- opakowanie beznadziejne (właściwie zamknięcie),
- nie domywał oczu !!!!!!!! (przez pocieranie wacikiem wypadło mi kilka rzęs),
- zostawiał tłustą warstwę.

Nie polecam. W łazience czeka na mnie Bielenda :) Używałyście ? Lubicie Ziaję ?

Buziaki,
Magdalena

5 komentarzy:

  1. Miałam i też mnie nie zachwycił ten płyn. Obecnie używam micela z biedry i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam zastąpić dwufazówkę Nivea właśnie Ziają, ale i u mnie nie domywał tuszu :( Muszę tej Bielendy spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tłusta warstwa i niedomycia?
    O nie, na pewno się na niego nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  4. O miałam go i zgadzam się w 100%. Wzięłam go bo był tani ale w ogóle nie domywał oczu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...