niedziela, 3 listopada 2013

Podsumowanie miesiąca- październik 2013

Moje Drogie,

Październik był dobrym miesiącem dla moich włosów. Mam wrażenie, że trafiłam na prawie idealny zestaw pielęgnacyjny, którego zamierzam się trzymać. Zdarzało mi się grzeszyć z suszarką na wyjazdach (i to jeszcze gorącym nawiewem, bo nie brałam swojej suszarki, a do dyspozycji była tylko taka bez regulacji ciepła ;/). Za sprawą Creaclip (recenzja już wkrótce), maszynki i mojego K. ubyło mi 2 cm włosów. Nie żałuję, a nawet planuję do końca zimy pozbyć się jeszcze 5 cm, które pozostały mi jako pamiątki z czasów przed włosomaniactwem. Nie są zauważalne dla osób trzecich, ale mnie strasznie irytują. Chyba nigdy nie osiągnę wymarzonej długości (do talii/łokci) ;/

Szampony:
- Facelle x12
- Babydream dla dzieci x13
- Barwa (do oczyszczania) x5

Odżywki/Maski:
- Nivea long repair x6
- Balsam 7 olejów x7
- Biovax do włosów blond x8
- Biovax oleje x3
- Deba x6

Inne:
olejowanie x3, serum Agafji z chili x18, ręcznik z mikrofibry, czesanie TT na sucho, od 18.09.13 herbatka ajurwedyjska na porost włosów, Capitavit x7


  03.11.13

Jak się miały Wasze włosy w październiku ??? :)

Buziaki,
M.

19 komentarzy:

  1. cudowna gladka tafla *.* marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny masz ten kolor, taki ciepły :) A długość i tak jest imponująca, serio!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez niestety zmagam się z meczącymi pamiątkami sprzed pielęgnacji. Życzę powodzenia w uporaniu się z nimi, a wymarzoną długość napewno uda się osiągnąć!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą taflę, jaka tworzą Twoje włosy <3
    Cudownie wyglądają jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz idealne włosy, są idealnie gładkie i proste, żadnych odkształceń *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają mi się odkształcenia głownie po nocy, bo śpię w koczku- ślimaku. Na zdjęciu są włosy po umyciu i naturalnym suszeniu :P

      Usuń
  6. cudowne masz włosy ;) zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś w top 5 moich wymarzonych inspiracji włosowych! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbia blask, kolor i kondycję Twoich włosów. :)

    Dostałam od Mamy kultowe facelle (wersję w piance) i nie mam pojęcia jak tym można umyć włosy... Nawet myjąc twarz czy ciało czuję lekkie oblepienie, a no włosach zachowuje się jak rzadki olej... Czy to tylko moje wrażenie, a mocznik tak bardzo nawilża, czy to jednak quartenium w składzie, jak myśłisz? Jak zachowują się po nim Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam facelle w piance ;/ niestety nie pomogę :*

      Usuń
  9. asz chyba najpiękniejsze włosy w blogosferze...

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz baaardzo piękne włosy! Zazdroszczę Ci ich! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...