wtorek, 12 listopada 2013

Nowości

Kochane,


Poprzedni tydzień obfitował w paczki :D Mój K. nazywa mnie zazwyczaj "makapaka", a od poprzedniego tygodnia "maka-paczka" :)

Co nowego zagościło u mnie w łazience ?

1) Deba BioVital x2 (Biedronka, 3.99 zł/szukę)
2) Maska drożdżowa Receptury Babuszki Agafii + Pervoe Reshenie, Planeta Organica- marokański balsam (stęskniłam się za maską drożdżową, a balsam marokański to wina ETER :))
3) Mrs Potters- balsam aloes i jedwab
4) Szampon Farmona Herbal Care- skrzyp polny x2 (mój K. go lubi)
5) Balsam do włosów 7 olejów (zakochałam się w jego działaniu <RECENZJA>, więc zamówiłam kolejne opakowanie)
6) Farmona Seboravit
7) Pędzle Hakuro (h55, h85, h60)- nie załapały się na zdjęcie.
8) Płyn do higieny intymnej Facelle (była promocja 3,99->3,49 zł więc wzięłam na zapas, poza tym nie mam czasu biegać po nowe opakowanie co 2 tygodnie, więc zakup uzasadniony :p)
9) Szampon Ghassoul kaktusowy (naturalny)
10) Szampon Ghassoul kwiatowy (naturalny)
11) Balsam do ciała 7 olejów (naturalny)



Trochę zaszalałam, ale nie mam wyrzutów sumienia, bo większość to pewniaki, które się u mnie sprawdziły :) Nadal mam pełną listę  'do wypróbowania', ale póki co skupię się na produktach, które dobrze u mnie działały. 

Znacie wyżej wymienione produkty ? Lubicie szaleństwo zakupowe ? :)

Buziaki,
"maka-paczka" Magdalena :)

15 komentarzy:

  1. Wow naprawdę same cudeńka. Udanego zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te szampony Farmony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaszalałaś :D ale skoro to sprawdzone cudeńka to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość znam i są też takie które chciałabym wypróbować :D Np czaję się na te z biedronki!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam odżywkę do włosów firmy Deba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłaś mnie tą Debą i dorwałam ostatnią :D za 2,99 ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile nowości!
    Na prawdę świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kiedyś ten balsam kupić....

    OdpowiedzUsuń
  9. A Ty dalej kusisz tym balsamem 7 olejów:( Super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachorowałam na te 7 olejów przez Ciebie, a tu widzę, że jeszcze szamponami kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetny zestaw,niezłe łowy,jest co testować,coraz częściej widzę kosmetyki z biedronki,muszę wypróbowac:)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ale łowy! zainteresowałaś mnie balsamem 7 olejów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyne co z tego znam to Szaleństwo zakupowe :) hihihihi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...