niedziela, 24 listopada 2013

Miałam pójść tylko po szczoteczkę...

Kochane,

Zacznę od tego, że ostatnio mam bardzo intensywny okres w swoim życiu, często staje przed trudnymi wyborami. Chodzę niewyspana i chora. Totalnie zaniedbałam pielęgnację włosową, pisanie bloga, nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam pomalowane paznokcie ;/

Weekend spędziłam w Poznaniu. W pociągu zorientowałam się, że zapomniałam szczoteczki do zębów. Pomyślałam "przecież mam silną wolę, wejdę do Rossmanna". Moja silna wola okazała się słaba ;] Co zakupiłam ?


Tusz Lovely bardzo przypadł mi do gustu. W domu mam już tylko jeden, więc postanowiłam zrobić zapasy (po obniżce -40% - 5,39 zł za sztukę). Eyeliner już dawno powinnam była sobie kupić. Mam z L'Oreala (złoty) i kocham go miłością bezgraniczną, ale jego cena zabija (ok. 45 zł), więc zakupiłam z Eveline (po obniżce ok. 5 zł). Dodatkowo skusiłam się na lakier do paznokci Rimmel- nie wiem jak się będzie sprawował (i kiedy będę miała okazje go wypróbować :P), bo nie miałam jeszcze żadnego z tej firmy (po obniżce ok 5 zł). Róż Wibo trafił do koszyka "niechcący". To moje pierwsze spotkanie z różami w życiu. Nie chciałam zaczynać swej przygody od czegoś droższego, bo muszę nauczyć się w ogóle korzystać z tegoż kosmetyku.

Kolejny zakup był planowany. Chciałam wypróbować maseczkę do włosów suchych i zniszczonych Biovax. Trzy inne wersje (do włosów blond, naturalne oleje i do włosów wypadających) nie sprawdziły się u mnie. Chcę wypróbować ostatnią wersję, by raz na zawsze pożegnać się z maseczkami tej firmy.


Poniżej przedstawiam Wam świetny filmik dotyczący silnej woli:


Do "żywych" wracam za ok. 2-3 tygodnie. Wybaczcie moją nieobecność. Byłyście w Rossmannie ? Jak silna jest Wasza wola ? :)

Buziaki,
Magdalena

9 komentarzy:

  1. Moja wola w przypadku kolorówki jest silna, ale jakby zrobili przecenę na wszystkie produkty do włosów, to zostałabym z torbami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie jest glupotą kupowanie az takich zapasów, przeciez jest -40% co jakis czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nie jest żadna głupota, nie mam czasu chodzić co miesiąc po jeden tusz. Nie mierz wszystkich swoją miarą i weź pod uwagę, że nie każdy ma tyle wolnego czasu by stale chodzić się do drogerii.

      Usuń
  3. Ja też ostatnio chorowałam, ciągle jestem niewyspana i tak ja Ty nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś kolorek gościł na moich paznokciach. :) Dzisiaj już zabrałam się za malowanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie chyba jutro się dopiero wybiorę do Rossmanna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak zaszalałaś :)
    Muszę sobie kiedyś kupić ten tusz jeśli tak go wszyscy zachwalają!

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde 5 tuszy i to takich samych :D ja przy ostatniej obniżce kupiłam 3 podkłady... Jeszcze nie byłam w Rossmanie od kiedy jest -40% i nie wiem czy jest sens iść, bo pewnie wszystko wykupione i jedyne w co bym zainwestowała to w tusz do rzęs i pomadki z Wibo i z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam wczoraj w Rossmannie, czyli 27 listopada i nie ma żadnego -40%...?? Skąd taka informacja o -40%...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...