piątek, 8 listopada 2013

L' Biotica, Biovax Naturalne Oleje- recenzja

Kochane,

Jakiś czas temu na moim blogu pojawiła się recenzja maski Biovax- do włosów blond (KLIK). Recenzja nie była pozytywna. Niestety ta również nie będzie ;/ Obie maski kupiłam w promocji w SP ( 19.99 --> 11.99 zł).

 
SKŁAD
 Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Betaine, Acetylated Lanolin, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Triethanolamine, Hexyl Salicylate

Emolienty, nawilżająca gliceryna, oblepiacz quaternium, oleje: arganowy, kokosowy, makadamia, betaina, lanoina, ekstrakt z henny ... Nie zawiera zaś sylikonów, olejów mineralnych i brzydkich parabenów- czym producent szczyci się na opakowaniu.

OPAKOWANIE
Nie zrobiłam zdjęcia, ale maska zapakowana była w kartonowe pudełko, które zawierało: foliowy czepek, próbkę serum na końcówki oraz plastikowy słoiczek z maską. Nie przepadam za tego typu opakowaniami. Wieczko ciężko się otwiera, nie widać zużycia, brak pompki.

CENA/ DOSTĘPNOŚĆ
11.99zł /250 g -SuperPharm. Cena regularna ok. 20 zł- zdecydowanie za drogo !!! Maska nie jest warta swojej ceny.

ZAPACH
Delikatny, nienachalny, nie przeszkadzał mi.

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ
 Konsystencja budyniowa, gęsta, zbita, nie spływa z włosów. Ciężko się ją nakłada, przez co wydajność raczej słaba.  

 DZIAŁANIE
Maska, podobnie jak siostry (czyli wersja do włosów wypadających i wersja do włosów blond), NIE SPRAWDZIŁA SIĘ. Działała odrobinę lepiej od sióstr, ale jakoś bez szału. Włosy po jej użyciu były sztywne. Poprzednie dwie wersje bardzo puszyły mi włosy, ta tylko trochę. Gdybym miała wystawić jej ocenę, było by to 3+/4- . Raczej nie kupię jej ponownie. Do wypróbowania została mi czwarta siostra- do włosów suchych i zniszczonych (oczywiście, gdy tafię na promocję, bo ceny za maski są wygórowane).


Lubicie Biovaxy ? Sprawdzają się na Waszych włosach ?

Buziaki, 
mammahelenki

10 komentarzy:

  1. Jestem w ogromnym szoku, że nie przypadła Ci do gustu! Zawsze myślałam, że jest to na tyle uniwersalny produkt, że każdemu się spodoba. U mnie ta na wypadające włosy zdziałała cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam czego się po niej spodziewać, bo opinie o niej są skrajne :) spodziewałam się po niej czegoś więcej. Deba działa 100 x lepiej :)

      Usuń
  2. szkoda. Ja myślałam nad jej kupnem, ale w końcu kupiłam dla suchych i zniszczonych i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Biovaxy się sprawdzają ;-) miałam dwa i obie super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego i nieprędko to się zmieni, bo op pierwsze trzeba zużywać, zamiast kupować, po drugie, zgadzam się, że ceny sa koszmarnie wyśrubowane. Najchętniej zaopatrzyłabym się w próbki, a potem kupiła duże opakowanie najlepszej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam ją kupić ale teraz sama nie wiem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, bo opinie na temat tej maski są bardzoo skrajne :) Może akurat Tobie podppasuje ? :)

      Usuń
  6. Na moich falowanych włosach sprawdziła się wyśmienicie.
    Za każdym razem po jej użyciu są idealnie mięciutkie i dociążone.
    Co włos to inne wymagania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wersji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...