piątek, 1 listopada 2013

Herbatka Everest Ayurveda- BHRINGARAJ na porost włosów

Kochane,

Przychodzę do Was z recenzją herbatki, którą kupiłam w połowie września - EVEREST AYURVEDA- BHRINGARAJ na porost włosów.





Skład: Eclipta alba, emblica officinalis, centella asiatica

Producent obiecuje nam między in. odżywienie cebulek włosów i skóry głowy, zapobieganie przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu włosów, przyspieszenie porostu. Zalecana dawka to 3-4 szklanki dziennie. 

 Moja opinia

 Eclipta to nic innego jak indyjski Bhringaraj (czyli "władca włosów"). Niespecjalnie wierzę w działanie magicznych herbatek, ale gdy byłam w sklepie zielarskim nie mogłam się powstrzymać i dorzuciłam ją do koszyka. Stwierdziłam, że skoro i tak przyszłam po herbatę (w planach była jakaś owocowa), to nie powinnam mieć wyrzutów sumienia :P

Zapłaciłam za to "cudo" ok. 20 zł/ 100g. Znalazłam ją w internecie w bardzo podobnych cenach (ok. 20-25 zł/100g + wysyłka).

Smak i zapach herbatki nie są zachęcające, a efekty ? Wmawiam sobie, że wzmocniła moje włosy, tyle, że tego nie zauważyłam (:P). Przyrost standardowy. Wypadanie w normie.

Reasumując: Nie zauważyłam żadnych efektów na włosach, ale z drugiej strony gdybym kupiła sobie wtedy herbatkę owocową to również bym ich nie zauważyła, więc nie narzekam. Może herbatka zadziałała na tyle subtelnie, że nawet nie zwróciłam uwagi ?

Wcale nie zniechęciło mnie to do próbowania kolejnych magicznych herbatek. Nie przepadam za piciem samej wody. Lubię różnego rodzaju herbaty (od białej po czerwoną i yerbę), więc pewnie jeszcze kiedyś ją kupię. 

Inne herbatki z tej serii również mnie ciekawią (np. na zatrzymanie młodości czy koncentrację). 

Lubicie herbatki jako suplementację wewnętrzną ? Skusicie się na bhringaraj ?

Buziaki,
Magdalena

8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie za droga jak na próby :)
    Nie wierzę w działanie takich herbatek i nie sądzę, że się kiedyś na jakąś skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. oj szkoda, że nie przyspieszyła:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz skoro popijanie pokrzywy daje rezultaty (sprawdzone!!) to może herbatka też daje, ale wolniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta herbatka, ale skoro nie daje widocznych rezultatów ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zrobiłabym z niej wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobry pomysł ! :) przetestuję ją jako wcierkę :)

      Usuń
    2. Właśnie - wcierka byłaby dobra, bo ja jakoś nie bardzo lubię takie wynalazki - co innego wcieranie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...