sobota, 9 listopada 2013

DeBa BioVital - recenzja- ULUBIENIEC MIESIĄCA

Moje Drogie,


Wczoraj opisałam Wam maskę Biovax, która niespecjalnie się u mnie sprawdziła. Dziś kolej na odżywkę, która sprawdziła się rewelacyjnie - DeBa BioVital z Biedronki :)




SKŁAD:

CENA:
Swoją pierwszą odżywkę kupiłam za 5.99 zł/400 ml. Deba sprawdziła się świetnie, więc wróciłam po kolejne odżywki, ale niestety w moich Biedronkach już ich nie było. Ostatnie 2 sztuki znalazł mój kolega z pracy i zapłacił 3.99 zł za sztukę ! DeBa zdobywa u mnie dużego plusa za niewygórowaną cenę.

OPAKOWANIE:
Produkt wydobywa się łatwo, ale producentom zaleciłabym zmianę wylotu na pompkę. Może się czepiam, ale nie widać zużycia.

ZAPACH:
Ładny i delikatny- mojemu K. spodobał się na tyle, że zaczął mi podbierać odżywkę :D

KONSYSTENCJA/ WYDAJNOŚĆ:
Rzadka konsystencja, wydajność taka sobie. Użyłam jej 9 razy, ale nie wiem ile razy użył jej K.(nie chciał się przyznać :D).

DZIAŁANIE:
Duży plus ! Odżywka sprawdziła się u mnie rewelacyjnie ! Wspaniale wygładzała, dociążała i nawilżała włosy. Nie spodziewałam się tego zupełnie. Dodatkowo ułatwiała rozczesywanie i dodawała włosom blasku. Szkoda, że Biedronka nie wprowadziła Deby na stałe do sprzedaży ;/ Póki co mam 2 balsamy na zapas :)

Skusiłyście się na Debę ? Lubicie promocje w Biedronce ?

Buziaki,
Magdalena

21 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy produktów z tej firmy, ale jak widzę te zachwyty na blogach, to za taką cenę aż szkoda nie spróbować, a nuż sprawdzi się i u mnie :D Będę polować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją mam, na razie dzielnie testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie było na stałe? ;x moja się już kończy, chyba muszę biec do Biedro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w okolicy (Gdańsk Oliwa) już jej nie ma :D na pogórzu w Gdyni mój kolega z pracy znalazł mi 2 ostatnie :)

      Usuń
  4. Szukałam w swojej Biedrze i nie było już :( Może kiedyś znów rzucą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeeee! Po co ja tu weszłam :P
    specjalnie nie kupiłam tej odżywki, bo miałam spore zapasy i teraz żałuję ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taką cenę/skład/działanie powinnaś się skusić !!! :)

      Usuń
  6. Kupiłam, ale czeka w szafce z resztą arsenału... Sporo musisz kłaść odżywek/masek, że starczają Ci na tak krótko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko powiedzieć czy sporo :D mi się wydaje, że normalnie :)

      Usuń
  7. kupiłam ją, ale ciągle jestem na etapie testów:D

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście,że się skusiłam,u mnie w okolicy już jej nie ma

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam jedną, ale tyle pozytywnych opinii o niej czytam ostatnio, że jak znajdę ją jeszcze w biedronce to dokupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. W mojej biedzie jest ich jeszcze pełno i trafiły na półkę ze stałym asortymentem, co narobiło mi nadziei. Za to są po 5,99.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przed chwilą byłam w swojej Biedronce i udało mi się kupić przedostatnią za 2,99. Tak długo się nad nią zastanawiałam, bo mam zapasy różnych innych masek i odżywek. Kolejną pochlebną recenzję czytam, a Twoja jest dla mnie szczególnie ważna - mam podobny rodzaj włosów do Ciebie. Jeszcze trochę i bym jej nie dostała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2.99 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cena szalona !!!!

      Usuń
  12. mnie również bardzo przypadła do gustu :) za tą cenę to KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moich włosach również działa świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym momencie żałuję. że jej nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sklep INTERNETOWY bioperla sprzedaję tą odzywkę

    OdpowiedzUsuń
  16. ta odżywka to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...