środa, 6 listopada 2013

Creaclip- poziomica do włosów - recenzja

Kochane,

Dziś kilka słów na temat CREACLIP. Już dawno chciałam się z Wami podzielić opinią na temat tego gadżetu. Pierwszy raz spotkałam się z informacja na jego temat gdzieś w internecie i pomyślałam sobie, że dobrze by mieć taki sprzęt. Pod koniec sierpnia ANIAMALUJE napisała o CREACLIP u siebie i przepadłam ! Zbiegło się to w czasie, gdy planowałam pójść do fryzjera w celu podcięcia końcówek i to ten argument przesądził o zakupie.


CENA
30 dolarów + 10 dol. wysyłka= ok.120 zł. Jedna z moich czytelniczek napisała, że można dostać chińskie podróbki na ebay za ok. 20 zł. Kalkulowałam sobie, że skoro mam obcinać końcówki 3 razy w roku + Helence, to i tak Creaclip mi się zwróci, bo idąc do fryzjera zapłaciłabym ok. 20-30 zł za wizytę.


DOSTĘPNOŚĆ
Słaba- zamawiałam od producenta ze Stanów. Czekałam na przesyłkę ok. 3 tygodni.

CO OTRZYMUJEMY 
2 klamry: niebieską (mała) do obcinania mniejszych partii włosów, jak np. grzywka oraz białą - do obcinania całych włosów. Do zestawu dołączona jest instrukcja obsługi, która bardziej mąci niż wyjaśnia :D

MOJA OPINIA
O ile wizyty u fryzjera się obawiałam, tak nie bałam się ani trochę poprosić mojego K. o podcięcie końcówek. K. jest inżynierem- dokładnie wie ile to jest 2 cm :)) Poza tym CREACLIP to poziomica, więc posiada zbiorniczek z płynem i "bąbelkiem"- nie musimy się obawiać o równość cięcia. Cały proces podcinania jest bardzo prosty i szybki. Jestem zachwycona efektami. W grudniu planuję kolejne podcięcie.

 

Efekt po obcięciu :

Włosy mojej siostry:


Reasumując: CREACLIP to bardzo dobry gadżet. Zdecydowanie polecam !

Pozdrawiam,
Magdalena

14 komentarzy:

  1. Myślałam nad podróbką, ale mam na razie za krótkie włosy, żeby kupno miało sens, bo sobie nie założę, a komuś potrafię obciąć bez takiego gadżetu. :) Ostatnie zdjęcie ma niepokojącą perspektywę, wygląda, jakby siostra spadała na twarz na kafelki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ! rzeczywiście ! dopiero teraz zauważyłam :D siostra siedziała na krześle :D

      Usuń
  2. Ciekawe narzędzie - mogłabym się na nie skusić, ale mam kilka pytań.
    Czy dobrze trzyma włosy jak się to zamknie/zakleszczy?
    Czy przy podcinaniu na mokro nie zjedzie z włosów?
    Czy wykonanie jest wysokiej jakości - posłuży to to kilka lat, jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy podcinane były na sucho i klamra nie spadała, u mojej siostry tak samo. Nie wiem jak klamra sprawdziłaby się na włosach mokrych ;/ W grudniu planuję kolejne podcięcie, mogę wypróbować na mokro i dam Ci znać.

      Jakość niestety nie powala- creaclip wykonany jest z plastiku, ale myślę, że posłuży kilka lat, bo nie będzie często używany.

      Usuń
  3. Ale on duży ;-) myślałam, że jest mniejszy :) Generalnie to fajny gadżet, ale dla mnie póki co zbędny (obcina mnie przyjaciółka do której mam zaufanie :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez wydawał się znacznie mniejszy :)
      Na moich falowanych włosach jest to zbędny gadżet, ponieważ minimalnych nierówności nigdy na nich nie widać.

      Usuń
  4. Ale duży, wygląda na mniejszy!
    Ja zawsze myślałam, że za pomocą tego obcina się włosy w kształt litery U, a nie na prosto.

    OdpowiedzUsuń
  5. pod jaka nazwa mozna znalezc ta chinska podrobke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hair cutting clip, kupiłam za 13zl

      Usuń
    2. A gdzie kupiłas??

      Usuń
  6. Kupiłam chińską podróbkę na Allegro, ale ten podrobiony gadżet jest bardzo złej jakości. Z trudem się go zamyka i otwiera, tandeta. No i jest mniejszy niż ten na zdjęciu, co akurat dla mnie jest dużym minusem. Żałuję, że nie zamówiłam oryginału z USA. Wyrzuciłam tylko pieniądze ( z wysyłką kosztował ok. 36 zł ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam a gdzie mozna kupic orginał

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...