wtorek, 1 października 2013

Podsumowanie miesiąca- wrzesień 2013

Kwiatuszki,

We wrześniu moje włosy sprawowały się naprawdę świetnie. W sierpniu zażegnałam letni kryzys włosowy, dzięki arganowej masce OMIA, więc we wrześniu mogło być już tylko lepiej i rzeczywiście było. Wrzesień był miesiącem idealnie dociążonych włosów. Niewątpliwie wpływ na to miały produkty niżej wymienione:

Szampony:
- Facelle x12
- Babydream dla dzieci x14
- Barwa (do oczyszczania) x4

Odżywki/Maski:
- Tradycyjny balsam łopianowy przeciw wypadaniu włosów x 11
- Omia arganowa x1
- Fitomed- normalizująca odżywka do włosów tłustych i skłonnych do łupieżu x3
- Nivea long repair x8
- Ruska Bania- jagody leśne i miód x4
- Balsam 7 olejów x2
- Biovax do włosów blond x1

Inne:
olejowanie x5, Jantar x4, woda brzozowa Barwa x12, ręcznik z mikrofibry, czesanie TT na sucho, od 18.09.13 herbatka ajurwedyjska na porost włosów




25.09.13

Jak sprawowały się Wasze włosy we wrześniu ? Były posłuszne czy raczej odwrotnie ?

Buziaki,
mammahelenki

17 komentarzy:

  1. Moje były suche, ale przynajmniej urosły :) Bardzo podoba mi się Twój kolor, taki miodowy :) O blasku nawet nie będę pisać bo wszyscy widzą, że włosy są zdrowe i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddawaj te włosy! :D nie mogę wyjść z podziwu w jakiej są kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna tafla!
    Za każdym razem nie mogę się na nie napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolor i połysk:) Kolejny udany miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne włosy!Zazdroszczę.Moje we wrześniu się buntowały-wypadały,plątały się-mam nadzieję,że w tym miesiącu będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne włosy :-) Czekam na opinie o balsami 7 olejów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy idealne, zawsze będę to powtarzać. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w wrześniu był włosowy kryzys, ale było ostre cięcie i dalej walczę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...