niedziela, 20 października 2013

Orientana, Kokosowa terapia do włosów

Kochane,

Wczoraj skończył mi się fantastyczny produkt- olejek Orientany - kokosowa terapia do włosów.




Skład: Cocos Nuciffera Oil, Azadirachta Indica Leaf Juice, Centella Asiatica Leaf Extract, Embfica Officinalis Fruit Extract, Terminalia Bellerica Fruit Extract, Terminalia Chebula Fruit Extract, Hedychium Splcatum Extract, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Lactobacillus/ Lac Ferment, Rosmarinus Officinalls Leaf Oil, Citrus Medica Limonum Peel Oil, Butylquinolice.

 Olejek otrzymałam w paczce od MakiPaki (:*). Olejek CUDOTWÓRCA ! Używałam go regularnie (co niedzielę) na ok. 2 godzin przed myciem. Nie nakładałam go na skalp, choć skład jest cudowny, gdyż po olejowaniu skalpu wypada mi więcej włosów. 

Nie potrafię opisać zapachu tego olejku, ale odpowiadał mi, bo nie śmierdział :D Konsystencja grudkowata, opakowanie plastikowe.

I najważniejsze- DZIAŁANIE. Uwielbiam go ! Moje włosy były po nim cudownie lśniące, dociążone, miękkie, nawilżone i zdyscyplinowane ! Gdyby nie chroniczny brak czasu używałabym go częściej. Zaczęłam używać go w sierpniu- miesiącu, w którym borykałam się z pustynią na głowie. Co ciekawe, już po pierwszym użyciu zauważalne były pozytywne zmiany. Olejek skutecznie (wraz z maską omia arganową) uporał się z przesuszonymi włosami. Chciałabym spróbować olejku ajurwedyjskiego Orientany, ale już zamówiłam Heenarę (MakaPaka skusiłaś !).

Znacie ten olejek ? :)

O czym macie ochotę przeczytać w następnym poście :
a) recenzja Creaclip (poziomica do cięcia włosów)
b) recenzja balsamu do włosów "7 olejów"
c) recenzja herbatki na porost włosów  EVEREST AYURVEDA

Buziaki,
Magdalena


13 komentarzy:

  1. Chętnie poczytałabym o balsamie-'7 olejów'

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz mi, gdzie można dorwać takie cudeńko? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek ? niestety nie wiem, bo los się do mnie uśmiechnął- dostałam od MakiPaki :) podejrzewam, że w sklepach internetowych :)

      Usuń
    2. Kupowałam w internetowym sklepie : http://www.biopiekno.pl/ ;-) szczerze polecam sklep, bo nawet dają gratisy w postaci próbek :D

      Usuń
  3. balsam z olejami poproszę :D a ten olejek ma małą pojemność, mógłby mieć chociaż 200ml

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie przeczytałabym recenzję herbatki :

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym poczytać o herbatce na porost :)

    Te olejki coraz bardziej mnie zachęcają. Dobrze, że się u Ciebie sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  6. A bałam się, że nie sprawdzi się u Ciebie :D nie wiem czemu :D
    Ja z kolei mam terapie ajurwedyjską i jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się odrobinę obawiałam, ale zadziałał super :)

      Usuń
  7. Jestem ciekawa herbatki na porost!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...