środa, 9 października 2013

Creaclip + spray żywe witaminy

Kochane,


Od mojej ostatniej wizyty u fryzjera minął ponad rok, więc miałam zamiar odwiedzić fryzjera w celu podcięcia końcówek. Już niemal umówiłam się na wizytę, gdy przeczytałam na blogu Ani o poziomicy do cięcia włosów CREACLIP. Pomyślałam, że to strasznie przydatny gadżet. Przekalkulowałam finansowo sprawę-niestety poziomica kosztuje ok. 30 dolarów + 10 dol. za wysyłkę= ok. 120 zł i stwierdziłam, że skoro będę podcinała włosy sobie i Helence dwa razy w roku, to poziomica szybko się zwróci (za obcięcie końcówek musiałabym zapłacić ok. 25-30 zł). Moja poziomica przyleciała do mnie Stanów po ok. 3 tygodniach od zamówienia.



Jeszcze w tym tygodniu planuję podcięcie końcówek- oczywiście dam znać jak Creaclip się sprawdzi :)


***

W końcu udało mi się zużyć Spray do ciała i włosów ŻYWE WITAMINY Natura Siberica. Zdania co do niego nie zmieniam (recenzja-->KLIK). Nadal uważam, że produkt jest słaby, kosztuje za dużo, ale jest niesamowicie wydajny ;)

Trzymajcie kciuki, żeby Creaclip się sprawdziło :) Miałyście Spray do ciała i włosów żywe witaminy ???

Pozdrawiam,
mammahelenki

11 komentarzy:

  1. Faktycznie jest drogi :P Czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ebay mozna to kupić za 20 zł z przesyłką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam :) Podrzuć linka, może innym sie przyda :)

      Usuń
    2. Np. taka aukcja http://www.ebay.com/itm/Hair-Cutting-Guide-For-Layers-Bangs-Styling-Scissor-Clipper-Comb-Guide-In-Stock-/200931729829?ssPageName=ADME:L:OC:PL:3160

      Usuń
    3. Kupiłam od producenta ;/;/;/;/ szkoda, że dopiero teraz dowiedziałam się o tańszej wersji ;/ może przyda się innym dziewczynom :) dzięki :)

      Usuń
  3. Wow, pierwsze widzę coś takiego! Czekam na recenzję w takim razie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy gadżet.
    Myślę, że będzie świetną alternatywą dla podcinania włosów u fryzjera!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak się spisze:) Koniecznie opisz potem swoje wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. żywe witaminy to jeden z moich hitów! długo go nie doceniałam i omijałam, stał na półce bezużyteczny kilka miesięcy, a teraz płaczę, że się kończy (mam średnioporowate włosy)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem strasznie ciekawa jak spisze ta poziomica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest drogi,ale fenomenalny(bynajmniej tak wynika z filmików)Próbuj i recenzuj!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...