czwartek, 24 października 2013

Balsam do włosów 7 olejów - recenzja


Moje Drogie!

Ostatnio wiele się u mnie dzieje. Ciężko mi zapanować nad chaosem w moim życiu, ale wierzę, że sytuacja z czasem sama się unormuje :)

Ten post powstawał aż 4 dni ! Mam ogromne zaległości w Waszych blogach, które najpewniej uda mi się nadrobić dopiero w długi weekend.

Tymczasem recenzja balsamu do włosów 7 olejów. Te z Was, które maja zakupowego bana niech lepiej nie czytają dalej :p





Skład:
 Oliwa z Oliwek, Olej Laurowy, Olej Migdałowy, Olej Mirt Zwyczajny, Olej z pokrzywy, Olej kastor (rycynowy), Olej Kaktusowy, Wosk pszczeli, Woda Destylowana, Benzyl Alkohol, Salicylic Acid, Gliceryne, Sorbic Acid
   
Cena/dostępność:
Zakupiłam go na allegro- 18zł/ 250 ml + koszty przesyłki 10 zł.
 
Zapach:
 Spodziewałam się orientalnego zapachu, ale zupełnie go nie przypomina. Jest jakiś dziwny, ale nie nieprzyjemny.

 Konsystencja/wydajność:
Ogromne pozytywne zaskoczenie. Balsam ma raczej rzadką konsystencję, więc spodziewałam się, że będzie niewydajny. Nic bardziej mylnego ! Balsam jest baardzo wydajny. Użyłam go 9 razy i podejrzewam, że jeszcze 2 razy użyję. Niewiele go trzeba by pokryć włosy.

Działanie:
 Szaleństwo ! Nie spodziewałam się tak cudownego działania. Na pytanie- jaką odżywkę wzięłabyś na bezludną wyspę? - odpowiadam bez wahania: BALSAM 7 OLEJÓW. Idealnie dociąża włosy ! Ujarzmia jak po sylikonach, nawilża i ułatwia rozczesywanie. Dziękuję Setare, że go poleciłaś (RECENZJA SETARE) :* Oczywiście kupię go ponownie, gdyż swoim działaniem zasłużył na miano ULUBIEŃCA ROKU !

Znacie ten balsam ? Zachęciłam Was do wypróbowania ? :)

Buziaki,
M.

15 komentarzy:

  1. Jejku nie kuś ! A już się cieszyłam, że opakowanie mnie zniechęca, a tu takie super działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dark Lady go też poleca? :D chyba kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dociążenie i ujarzmienie? Czuję się skuszona :/ Mam nadzieję, że moja silna wola pozwoli mi poczekać na niego przez jakiś czas:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego mi to robisz...
    Już go pragnę!

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę go wykopać, bo mam i leży :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sama butelka i skład mi się podobały. Teraz to już obowiązkowo trafia na wishlistę, do zakupienia w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję, że spodobałby się moim włosom:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Wszystko byłoby ok. gdyby nie alkohol w nim zawarty. Lepiej udać się do apteki lub sklepu zielarskiego po zakup samych olejków. Ja preferuje olej koksowy.Jest super. Juz po pierwszym zaaplikowaniu go we wlosy, olej został wchłonięty natychmiastowo. Musialam tego potrzebować. Pozdrawiam Izka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. narobiłaś mi na niego ochoty ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...