czwartek, 26 września 2013

ZAKŁAD- wyniki

Kochane,

Wczoraj minął termin zakładu z moim K. ...


Włosy w dniu zakładu:

03.04.13 r.
Miały urosnąć do łokci, ale niestety nie udało się :

25.09.13 r.

Umowa była, że gdy przegram to kupuję 5kg Nutelli, ale mój Ukochany zażyczył sobie równowartość wygranej (ok. 165 zł) na inne cele :) Czekałam na koniec zakładu, ponieważ w przyszłym tygodniu chcę podciąć końcówki- po roku od ostatniego cięcia.

                                                                                                                                                      

Wczoraj przyszedł do mnie balsam 7 olejów zamówiony z allegro o wspaniałym składzie: 

Oliwa z Oliwek, Olej Laurowy ,Olej Migdałowy, Olej Mirt Zwyczajny, Olej z pokrzywy, Olej kastor (rycynowy), Olej Kaktusowy, Wosk pszczeli, Woda Destylowana, Benzyl Alkohol, Salicylic Acid,Gliceryne, Sorbic Acid






Nie mogę się doczekać testów :)


Uciekam do Heli,
Buziaki -Magdalena

16 komentarzy:

  1. Och szkoda, że się nie udało :( Nie mniej jednak Twoje końcówki jak na rok nie podcinania wyglądają zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym ja rok nie podcinała końcówek... wolę sobie nie wyobrażać:P
    Skład balsamu rzeczywiście niesamowity, ciekawa jestem Twojej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę miłych testów :)

    A co do zakładu to pamiętam Twój wpis o tym i szczerze miałam nadzieję, że Ci się uda. Szkoda, ale w sumie naprawdę niewiele brakło!!
    A w ogóle- przecież 5kg nutelli kosztuje zdecydowanie poniżej 100zł :) Nie chódź do najdroższych sklepów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczyliśmy, że 5kg to ok. 14 słoiczków nutelli po 350 g,a cena takiego słoiczka to ok. 11 zł :) Już nie pamiętam :D cena z Lewiatana brana była pod uwagę :)

      Usuń
  4. Szkoda, że się nie udało, ale niedługo będą do łokci ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne włosy!!!

    Ile kosztował ten olej, zdradzisz sprzedawcę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosztował 18 zł +wysyłka (10zł)

      http://allegro.pl/balsam-do-wlosow-7-olejow-mandi-250-ml-i3525235154.html

      Usuń
  6. Piękne są te włosy :D A zakładanie się o porost włosów to taka dość niepewna inwestycja, bo włosy też mają swoje humorki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że się nie udało. Masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 kilogramów Nutelli :o Zapas niczym na apokalipsę zombie ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wyobrażam sobie, żeby mój chłopak zażądał ode mnie tylu pieniędzy, tylko dlatego, że włosy niezbyt mi urosły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy wspólny budżet :) co za różnica czy kupiłabym nutellę, czy on kupiłby sobie np. spodnie ? :) Nawet lepiej, że zrezygnował z nutelli, bo nie potrafiłabym się oprzeć :)

      Usuń
  10. Dodawaj częściej zdjęcia swoich włosów, napatrzeć się na nie nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...