piątek, 20 września 2013

Woda rózana KTC+ poznajmy się :)

Kochane,

Będąc w Galerii Bałtyckiej (Gdańsk) weszłam do sklepu 'KUCHNIE ŚWIATA'... i myślałam, że nie wyjdę :)

Znalazłam tam wiele świetnych produktów w dobrych cenach, np. 500 ml oleju migdałowego KTC- 26 zł, olej musztardowy, jaśminowy, kokosowy ! Same cudowności w przystępnych cenach. 

Skusiłam się na wodę różaną KTC, na którą już długo polowałam. Zapłaciłam 6 zł za butelkę ! :)


Dziewczyny napiszcie skąd jesteście, może któraś z Was jest z trójmiasta ?

Znacie wodę różaną ? jak się u Was sprawdziła ?

Buziaki, 
mammahelenki

12 komentarzy:

  1. Ja jestem z Gdańska, ale nigdy nie weszłam do tego sklepu w GB. Ostatnio właśnie myślałam o zakupie wody różanej i chciałam zamówić przez internet. Teraz wiem, że mogę ją kupić przy najbliższej wizycie w galerii. Dzięki wielkie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecasz jakieś włosowe sklepy w Gdańsku ? :)

      Usuń
    2. ja tez jestem z Gdańska. Na kartuskiej od drugiej strony jest drogeria z niemieckimi produktami, mogę ją polecieć

      Usuń
  2. Czemu tam nie weszłam jak tam byłam :(?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z Wielkopolski :) Też mam wodę różaną za 6 złotych, ale musiałam kupić przez internet. Oleju kokosowego KTC nie lubię, spisuje się po prostu beznadziejnie na moim ciele i włosach, podczas gdy nierafinowany kokos czyni cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oO zamierzałam go kupić po wykończeniu oleju kokosowego orientany (spisuje się znakomicie) :)

      Usuń
    2. Nie warto. Jakikolwiek nierafinowany jest o niebo lepszy. Ten z KTC wygląda jak smalec, a brak zapachu tylko potęguje to wrażenie. Zużyłam go ostatecznie do smarowania pieczywa.

      Usuń
  4. Taniutka ta woda :). Tez bym sie skusila.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu, szkoda, że u mnie jej nie ma ! :) Póki co używam toników, ale woda różana kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uważam ją za zbędny gadżet ;D miałam 300 ml z czego 200 oddałam na wymiankach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie mi żal 12 zł :D kończę spray żywe witaminy, który W OGÓLE NIE DZIAŁA, a kosztował ok. 33 zł ;/

      Usuń
  7. Nie miałam jej nigdy, ale chciałabym ją kiedyś wypróbować, a 6 zł to wcale nie jest dużo ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...