niedziela, 8 września 2013

miesięczne podsumowanie - sierpień 2013

Kochane,

Sierpień był zarówno dla mnie, jak i dla moich włosów intensywny. Fala upałów połączona z brakiem czasu na pielęgnację spowodowała na moich włosach PUSTYNIĘ. Już prawie ją zwalczyłam, ale pragnę wrócić do stanu idealnego nawilżenia :):):)

 Metka po prawej stronie :)

Produkty używane w sierpniu:

Szampony: Facelle x7, szampon BD dla dzieci x10, Intimelle x2, Bilba x2, Lewiatan x4, NS-szampon neutralny x4, Szampon na cedrowym propilisie x2


Odzywki/Maski: Ziołowy Balsam do Codziennego Używania x3, Omia arganowa x7, Ruska Bania - jagody leśne x4, Alterra granat i aloes x5, NS Objętość i Nawilżenie x2, Farmona do włosów przetłuszczających się x3, Marion próbka x1, Biovax intensywanie regenerująca maseczka x1, Tradycyjny łopianowy balsam przeciw wypadaniu x1

Wcierki: Jantar

Kremowanie masłem kakaowym Isana 2x, olejowanie x1

Inne: siemię lniane codziennie, TT, ręcznik z mikrofibry po każdym myciu


Miłego popołudnia,
Magdalena

19 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa szamponu na cedrowym propolisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wypowiem się wcale, ponieważ miałam odlewkę od makipaki :) użyłam go 2 razy i ciężko mi powiedzieć coś więcej :)

      Usuń
    2. Kochana ,włosy masz mega piękna-ten błysk!

      Usuń
  2. Zafarbowałabym włosy na ciemny brąz lub rudy i byłyby włosy IDEALNE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będę farbować dopóki nie zaczną mi siwieć :D

      Usuń
    2. Nie słuchaj sie!!! kolor jest przepiękny i taki niespotykany O.O

      Usuń
  3. Coś pięknego, nawet sie nie próbuj skarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko wygladaja cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne *.* Nic się nie zmieniło od ostatniej aktualizacji, mimo tego upalnego sierpniowego słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna tafla :) Twoje włosy od razu skojarzyły mi się z włosami Pauliny z KosmetyczneAlterEgo :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja włosowa tafla jest meega inspirująca!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepięknie! *.* cudowna tafla! Aż trudno uwierzyć, ze mogła tam być jakaś pustynia ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ masz piękne włosy :) i ten błysk :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...